English Version
English

مسئولیت پذیری، مسیر رشد انسان

مسئولیت پذیری، مسیر رشد انسان

سومین جلسه از دوره هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره 60 خیام نیشابوری، در روزهای یکشنبه با استادی مسافر حسین و نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر علی با دستور جلسه «وادی چهارم و تاثیر آن روی من» در تاریخ 27 خرداد 1403 ساعت 17 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان  استاد:
سلام دوستان حسین هستم مسافر. از نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم که مسئولیت اداره جلسه را به من واگذار کردند تا خدمت کنم. همچنین از راهنمای عزیزم تشکر می‌کنم که به من آموزش دادند تا بتوانم به حال خوب و خوش برسم و بتوانم در این جایگاه بنشینم. از تمام خدمتگزاران شعبه هم تشکر می‌کنم، که با انفاق از جسم و جان و همچنین وقتشان، شرایط شعبه را برای ما محیا می‌کنند تا ما بتوانیم در اینجا حضور پیدا کنیم و آموزش بگیریم.
حرفی با سفر اولی ها دارم. سعی کنید که گوش به فرمان راهنمای خود باشید، دارو را سر وقت مصرف کنید دز مصرفی را رعایت کنید. از این فرصتی که در اختیارتان قرار گرفته است کمال استفاده را ببرید و جسم و روح و روانتان را از بند مواد مخدر رها کنید. زیرا هرچه سن انسان بالاتر می‌رود شرایط سختر می‌شود، و این نکته را بدانید که درمان شما و رها شدن از بند مواد مخدر، خواسته همه افرادی است که در کنگره در حال خدمت کردن هستند و باعث انرژی گرفتنشان می‌شود.امیدوارم که روزی برسد که هیچ فردی پشت درهای کنگره نماند و همه افرادی که خواهان درمان و رهایی از اعتیاد هستند بتوانند وارد کنگره شوند.
دستور جلسه وادی چهارم و تأثیر آن روی من در سر فصل این وادی گفته شده است که: در مسائل حیاتی؛ به خداوند سپردن، یعنی سلب مسئولیت از خویشتن.ما باید به موضوع پی ببریم که مسئولیت تمام اتفاقاتی که در زندگیمان رخ می‌دهد، تماماٌ بر عهده خودمان است، چه در جامعه باشد و چه در خانواده و... گاهی اوقات ما تمام مسئولیتمان را بردوش خداوند می‌گذاریم و به دنبال این هستیم که خداوند تمام مشکلات و گره‌های زندگی ما را باز کند، ولی ما باید بدانیم که خداوند یا قدرت مطلق یا نیروی مافوق این کارها را برای ما انجام نمی‌دهد. همه این مسائل بستگی به خود ما دارد، که در راه، حل مشکلاتمان تلاش و کوشش کنیم و بعد از حرکت کردن و تلاش کردن در این مسیر، با توکل و نیرو گرفتن از قدرت مطلق مشکلاتمان را حل و فصل کنیم. خداوند به ما قدرت اختیار داده است و اختیار با ما است که به سمت کارهای ضد ارزشی و منفی حرکت کنیم یا صراط مستقیم و راه نیکی را پیش بگیریم. در انتها از تمام دوستان تشکر می‌کنم که به مشارکت من گوش کردند
تایپ و بارگذاری: مسافر محمد(لژیون سوم)
عکس: مسافر حسین    (لژیون دهم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .