English Version
English

بیشترین بار مسئولیت در زندگی بر عهده خودمان است

بیشترین بار مسئولیت در زندگی بر عهده خودمان است

پیرامون دستور جلسه هفتگی: «وادی چهارم و تأثیر آن روی من» گفتگوی صمیمانه با همسفر فریبا داشتیم شما عزیزان را ه مشاهده ادامه آن دعوت می‌کنیم:

سلام و عرض ادب خدمت شما رهجوی عزیز لطفاً خودتان را به رسم کنگره معرفی بفرمایید.

سلام دوستان فریبا هستم همسفر محمد

آیا جایگاه مسئولیتی را در کنگره تجربه کرده‌اید؟

من در ابتدای ورود به کنگره با راهنمایی‌های راهنمای عزیزم به این نتیجه رسیدم که خدمت در کنگره می‌تواند در حال من تأثیر خوبی بگذارد و انرژی خوبی دریافت کنم و در حال حاضر دبیر لژیون هستم.

در زندگی چه چیزی باعث می‌شود که همسر و فرزندان مسئولیت کارهای خودشان را به عهده نگیرند؟

معمولاً افراد نمی‌خواهند مسئول نتایج منفی و شکست در زندگی باشند، به همین دلیل یا به دلایل مختلف، بعد از قبول کردن مسئولیت، شانه خالی می‌کنند و یا اصلاً به عهده نمی‌گیرند و دلیل اینکه مسئولیت قبول نمی‌کنند این است که ترس از شکست دارند، یا اعتماد به نفس ندارند، یا حواس پرت هستند.

در سفر اول چه چیزی در کنگره برای شما زیبا و جالب بود؟

برای من، سفر اول خیلی جالب و زیبا بود، زیرا مسافر سفر اولی بتواند با یک دانش و آگاهی درست و اصولی، سیستم جسم خودش را بشناسد و آن را درمان کند. علمی که در بیرون از کنگره هیچ وقت دیده نشده است و برای من خیلی جالب بود که جناب مهندس از مقایسه کهکشان‌ها و سیستم جسم صحبت کرده بودند.

نظر شما درباره خدمت کردن در کنگره چیست؟

خدمت صادقانه از نظر من خدمتی است که واقعاً برای خودت و کنگره باشد و برای اینکه از خدمت کردن، به حال خوش برسیم، نباید دنبال این باشیم که دیده شویم یا دنبال جایگاه باشیم، اگر خدمت در مسیر عشق و محبت باشد و هر اتفاقی هم که رخ دهد می‌توانیم با عشق مسئولیت‌مان را انجام دهیم ولی اگر ناخالصی داشته باشد، همیشه حالمان خراب است.

از اینکه وقتتان را در اختیار ما قرار دادید صمیمانه از شما سپاسگزارم و سخن پایانی شما را می‌شنویم.

در رأس از جناب مهندس دژاکام عزیز و خانواده ایشان و تمام مسئولان کنگره ۶۰ ممنون و سپاس‌گزارم و خدا را شکر می‌کنم که این خدمت را به من داده‌اید و در پایان می‌دانم که مسئولیت تمام مشکلاتم به عهده خودم است و با تفکر سالم و درست می‌توانم راه درست و نادرست را در زندگی و جامعه پیدا کنم و به خاطر کارهایی که در گذشته من را ناراحت کرده است دیگر خودم را سرزنش نکنم و صبر و تلاش داشته باشم و مطمئن هستم که خداوند هم مرا یاری خواهد کرد.

نویسنده متن: همسفر فریبا، رهجوی راهنما (لژیون هشتم)

تهیه و تنظیم گزارش: همسفر زهرا، رهجوی راهنما همسفر رویا (لژیون هشتم )

ارسال مطلب: همسفر فاطمه، رهجوی راهنما همسفر طاهره (لژیون یکم)

همسفران نمایندگی فردوسی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .