English Version
English

مشکلات باعث رشد من میشوند

مشکلات باعث رشد من میشوند

جلسه ششم از دوره چهلم کارگاه‌های آموزش خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی دانیال اهواز با استادی مسافر حسین، نگهبانی مسافر عطا و دبیری مسافر ناصر با دستور جلسه «وادی چهارم و تأثیر آن بر روی من» در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۲۷ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد؛

سلام دوستان حسین هستم مسافر، خداوند را شاکر هستم که در اینجا حضور دارم و در کنار شما عزیزان آموزش می‌گیرم. دستور جلسه وادی چهارم است، این وادی می‌گوید در مسائل حیاتی مسئولیت دادن به خداوند یعنی سلب مسئولیت از خویشتن. بارها در خلوت خودم به این فکر می‌کنم که وسعت عشق و محبت و رحمت خداوند چقدر بی‌انتهاست، با اینکه من در زندگی بد عمل میکنم و خطاهایی را مرتکب می‌شوم و اسیر بدی‌ها و تاریکی‌ها می‌شوم ولی همچنان پرتو عشق و محبتش را از من دریغ نکرده چون اگر غیر از این بود من الان اینجا حضور نداشتم و این قدرت و توانایی را به من داده که به هر چیزی که در عالم می‌خواهم برسم و لذت ببرم. اما من از مسیر ارزشهایی که برایم قرار داده نباید دور شوم، با هر بار دور شدن از این مسیر خداوند برای من دردها و مشکلاتی می‌فرستد که باعث بیدار شدن من ازخواب غفلت و باعث رشد من میشود وگرنه خداوند که با من دشمنی ندارد، خداوند می‌خواهد من رشد کنم و در بهترین حالت ممکن قرار بگیرم، مشکلات زندگی خشم و غضب خداوند نیستند.

من وقتی در مسیر ضدارزش‌ها باشم نمی‌توانم حال خوبی را تجربه کنم و همیشه سردرگم هستم و هیچ چیز بر وقف مراد من نیست، از زمین و زمان شاکی هستم، از خداوند می‌خواهم که مشکلاتم را حل کند در صورتی که این کار باعث می‌شود که من از مسئولیت خودم سر باز بزنم و چون از خداوند انتظار دارم، خودم هیچ حرکتی نمی‌کنم و هیچ گشایشی برایم اتفاق نمی‌افتد، چون خود خداوند فرمود؛ از تو حرکت از من برکت، یک مسئله دیگری که برایم اتفاق افتاده این بود که من وقتی از مسیر ارزشها فاصله گرفته بودم و غرق در اتفاقات بیرون شده بودم و آن حس و حالم و آن جریان درونی‌ام کم رنگ شده بود حال بدی را تجربه کردم، دقیقاً برعکس زمانی که در مسیر ارزشها و درمسیر کنگره بودم بودم پس من در این مسیر سکان کشتی خود را محکم در دست می‌گیرم ولو اینکه مسیر طوفانی باشد. قطعاً عبور خواهم کرد و به آرامش میرسم. از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما متشکرم.

 

گروه سایت نمایندگی دانیال اهواز

عکاس و تایپ؛ مسافر فرهاد لژیون ششم

ارسال؛ مسافر محمد لژیون پانزدهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .