English Version
English

ما نبایستی در مورد مسئولیتی که در هستی داریم شانه خالی کنیم.

ما نبایستی در مورد مسئولیتی که در هستی داریم شانه خالی کنیم.

امروز، جلسه سیزدهم، از دوره نهم سری گارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰، در نمایندگی شهباز، با استادی مسافر سعید، نگهبانی مسافر ابوالفضل و دبیری مسافر ابوذر، با دستور جلسه؛(وادی چهارم؛ در مسائل حیاتی، به خداوند مسئولیت دادن، یعنی سلب مسئولیت از خویشتن) و تاثیر آن روی من، در روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷، ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان سعید هستم یک مسافر
خیلی خوشحالم که در این جایگاه در خدمت شما عزیزانم و از همه عزیزانی که به من فرصت خدمت دادند تشکر می‌کنم 
دستور جلسه این هفته وادی چهارم است و در مورد مسئولیت‌هایی که به عهده ما است و نبایستی به خداوند واگذار کنیم، همه ما می‌دانیم که همه موجودات در هستی دارند مسئولیتشان را به خوبی انجام می‌دهند مگر انسان که این مسئولیت را به درستی انجام نمی‌دهد و من به این موضوع داشتم فکر می‌کردم که چرا اینگونه است و به این نتیجه رسیدم که انسان دارد یک مسیر تکاملی را طی می‌کند و هرچه در این مسیر تکاملی جلوتر می‌رود و دانایی افزایش پیدا می‌کند این مسئولیت را بهتر انجام می‌دهد .
کلی موضوعات توی زندگی خود من بوده است که مسئولیت را به خداوند واگذار کردم و وقتی هیچ اتفاقی نیفتاد پیش خودم به این نتیجه رسیدم که این چه خداوندی است خداوند پولدارها است، ولی وقتی که به کنگره آمدم و شروع به سفر و آموزش گرفتن کردم فهمیدم هر کسی مسئولیتی دارد این مسئولیت‌ها شامل مسئولیت خداوند به انسان ،مسئولیت من به خودم و مسئولیتم نسبت به دیگران می‌باشد.

در مورد خداوند باید بگویم که این مسئولیت را به بهترین نحو انجام داده و تمامی امکانات را برای من فراهم نموده است و این من هستم که باید برای انجام مسئولیتم نسبت به خودم و دیگران تلاش کنم مثل مسئولیتی که یک سفر اولی نسبت به سفر خودش دارد و یا یک سفر دومی نسبت به خدمت‌هایی که در کنگره انجام می‌دهد دارد.
من خودم به عنوان مسئولیتی که در اوتی دارم همیشه تلاشم را کردم که کارم را به نحو احسن انجام بدهم و نبایستی این مسئولیت تبدیل به گره قدرت در من شود و اگر در هر جایگاه خدمتی دیگر هم باشم تمام تلاشم را می‌کنم که مسئولیتم را به درستی انجام بدهم .
ولی موضوع اصلی این است که ما نبایستی در مورد مسئولیتی که در هستی داریم شانه خالی کنیم حال می‌تواند در خارج یا درون کنگره باشد. ما بایستی در هستی بدانیم نسبت به انسان‌های دیگر مسئول هستیم نسبت به آن شهر وجودی که در اختیار ما قرار داده شده مسئول هستیم.
خداوند نیروهایی را در اختیار من قرار داده و شرایطی را برای من فراهم کرده است که حالا وظیفه و مسئولیت من چیست؟

من امیدوارم بتوانم مسئولیت‌های خود را به خوبی انجام بدهم و در مسیر صراط مسقیم حرکت بکنم.
از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید متشکرم.

تایپ: مسافر رضا لژیون دوم
تهیه و تنظیم: مسافر حمید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .