English Version
English

بر گزاری لژیون سردار

بر گزاری لژیون سردار

امروز جلسه چهارم،از دوره سوم جلسات لژیون سردار کنگره ۶۰، در نمایندگی شهباز، با استادی ایجنت شعبه مسافر مسعود، نگهبانی مسافر احمد، دبیری مسافر عباس با دستور جلسه؛ (وادی چهارم و تاثیر آن روی من) در تاریخ1403/03/27 ساعت ۱۶ آغاز به‌کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
خوشحالم که در جمع شما عزیزان هستم و خوشحالم که لژیون سردار برای بهتر شدن تلاش می‌کندآقای مهندس فرمودند که، توی وادی چهارم انسان همیشه دنبال این است که، یک گریز گاهی پیدا کند و سلب مسئولیت  کند یعنی انسان دنبال گریز گاه می‌گردد.
ولی توی آموزش هایی که ما دیده ایم کاملا کنگره ۶۰ برای ما مشخص کرده است و اختیار انسان را برای ما شکافت و باز کرد و وقتی که متوجه شدم و فهمیدم که من مسئولیت دارم در این حیات. ومسئولیت های متعددی در زندگی هرشخصی وجود دارد و بر عهده خودش است.
خداوند مسؤلیت را نسبت به انسان واقعا تمام کرده است  انسانی خلق کرده، به خودش احسنت گفته، اشرف مخلوقات است و این همه نعمت برای انسان مهیا کرده و زمینی مسطح کرده و سقفی مثل آسمان بنا کرده است. وقتی نگاه می‌کنی در تمام هستی که موجودی مثل انسان آفریده شده چقدر بهش بها داده شده و خودش قدر خودش را نمی‌داند، خودش برای خودش، در مسیر الهی خودش بها نمی‌دهد.
درنفس اماره، مسولیت هایمان را خیلی خوب و عالی انجام می‌دهیم مثلا یک مصرف کننده ای از هر کجا شده موادش را تهیه می کند و مسولیتش را انجام می‌دهد و تمام اون قسمت تاریکی نفس حیوانی انسان خیلی خوب عمل می‌کند چون خیلی نیروها هستند که‌ به انسان کمک می‌کند آموزش هم نمی خواهد و تفکر هم خیلی نیاز ندارد. و در قسمت‌ نفس مطمئنه نیاز به آموزش دارد و زمانی که آموزش دید وجدانش بیدار می‌شود آگاه و بینا می‌شود و می بیند خیلی مسئولیت دارد نسبت، به همه چیز و همه کس.
می‌گه اگر بینی که نابینا به چاه است
اگر ساکت بنشینی، گناه است.
من فکر می‌کنم مسولیت بزرگی که الان من دارم خیلی انسان ها آمدند یه بستری مهیا کردند خیلی آدم ها زحمت کشیدند تا ما بیدار شدیم، درمان شدیم، زنده شدیم موادمخدر، سیگار، چاقی، تغذیه و چه کارهایی باید انجام بدهیم و می بینیم خیلی ها این مسیر را بلد نیستند.
خیلی ها توی تاریکی، توی ندیدن، توی نا آگاهی دارند می روند. بر ما واجب است باید اذیت بشویم اگر کاری انجام ندهیم، مسولیت داریم الان یه سقفی بالای سر خودمان بسازیم نسبت به پایه های مالی کنگره شهباز مسؤلیم که هم خودمان عمل کنیم هم به دیگران بیاموزیم و انتقال بدهیم.
خیلی آدم‌های خیر هستند دارند کمک می کنند ولی نمی دانند به کجا ها دارند کمک می کنند. این را نندازیم گردن خداوند که خودش درست می‌کند خداوند خیلی چیزها را درست کرده و نیاز ندارد ما چیزی بگوئیم. نسبت به تعهدهای  مالی که داده ایم باید پایبند باشیم و  انجام بدهیم نسبت به کسانی که اعتیاد دارند مسؤلیم.
از این که به صحبت های من توجه نمودید متشکرم.

تایپ:دبیر لژیون سردار مسافر عباس
تنظیم:مسافر رحمن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .