English Version
English

آموزش‌های کنگره، راه را به من نشان داد

آموزش‌های کنگره، راه را به من نشان داد

جلسه هفتم از دوره پنجاه و نهم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، ویژه مسافران نمایندگی خلیج‌فارس بوشهر با استادی مسافر علیرضا، نگهبانی مسافر حسین و دبیری همسفر علیرضا، با دستور جلسه «وادی چهارم و تاثیر آن روی من» روز یک‌شنبه 27 خردادماه 1403 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر. سپاسگزار خداوند هستم که توانستم امروز این جایگاه را تجربه کنم. از آقای پوریا، کمال تشکر را دارم که اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم و آموزش ببینم و حس و حال خوبی را تجربه کنم.
زمان مصرف مواد به‌جایی رسیده بودم که حتی برای آوردن یک بشکه آب تصفیه هم عاجز بودم و سعی می‌کردم مسئولیتش را به گردن دیگران بیندازم و به‌عناوین‌مختلف، توجیه و بهانه‌های متفاوت، شانه از زیر بار مسئولیت‌ها خالی می‌کردم. اما امروز در کنگره فهمیدم که فقط خودم هستم که می‌توانم مسئولیت‌های خودم را بپذیرم و با کمک خداوند و حرکت خودم هست که می‌توانم مشکلاتم را برطرف کنم.
درگذشته قطع مصرف‌های متفاوتی داشتم و ترک سقوط آزاد را در کمپ‌های مختلف و به روش‌هایی که مهندس از آن‌ها به‌عنوان بدترین روش یاد می‌کند را امتحان کردم و هیچ نتیجه‌ای نداشت. با آمدن به کنگره بعد از درمان اعتیادم با آموزش‌هایی که دیدم به‌عنوان راهنمای تازه واردین شروع به خدمت کردم.
وقتی‌که تازه‌واردی می‌آمد، او را پس از سه روز مشاوره با کتاب ۶۰ درجه آشنا می‌کردم و می‌گفتم آنجا که جناب مهندس خودش را در کتاب به‌عنوان نگهبان معرفی می‌کند شما نیز می‌توانید خودتان را به‌جای نگهبان بگذارید و بقیه دیالوگ‌ها را انجام دهید تا ببینید که هیچ فرقی بین ما نیست!
جایگاهی که امروز در جامعه دارم را مدیون کنگره هستم، زیرا آموزش‌های کنگره بود که راه را به من نشان داد. درگذشته همیشه طلبکار بودم و ادعا داشتم که باید دیگران مشکلاتم را حل کنند؛ برای مثال همیشه توقع داشتم که چون قبلاً من برادرم را حمایت می‌کردم پس اکنون نوبت اوست که جبران کند، درصورتی‌که متوجه شدم برادرم من را رها کرده تا من بتوانم مستقل و قوی‌تر باشم و مسئولیت‌های خودم را بپذیرم.
تاثیری که وادی چهارم روی من گذاشته این است که من هرروز ساعت ۵:۳۰ صبح از خواب بیدار می‌شوم  و خودکارهم این اتفاق می‌افتد و این هم از نعمت مصرف اوتی در سفر اولم بود که چون می‌خواستم ساعت ۶ دارو را مصرف کنم و به ورزش بروم، برای من عادت همیشگی شد.

با وادی سوم و چهارم بود که فهمیدم باید خودم کار خودم را انجام دهم. به جرئت می‌توانم بگویم که کار چند نفر را انجام می‌دهم به‌طوری‌که مسئولیت خرید برای دو خانواده را به عهده‌ دارم و شغل من هم آشپزی است و به‌ندرت خسته‌ می‌شوم! درصورتی‌که درگذشته همه نوع مواد مصرف کردم و هیچ‌کدام به من انرژی امروز را نمی‌داد.
با درک وادی چهارم است که می‌دانم مسئولیتم را انجام بدهم و بقیه را به خداوند بسپارم.
شاید جالب باشد خاطره‌ای از کارم را برایتان تعریف کنم من که تابه‌حال بره شکم پر درست نکرده بودم، پیشنهادی برای انجام این کار به من داده شد و با یکی از دوستانم مشورت کردم و راهنمایی‌ام نمود. حتی با راهنمای خودم تماس گرفتم و ایشان به من گفت: ما از عهده بزرگ‌ترین مشکل که درمان اعتیاد هست برآمدیم پس بدان که از عهده همه‌چیز برمی‌آییم! با انرژی که گرفته بودم سفارش را قبول کردم و به بهترین شکل هم از عهده آن برآمدم.
برای یک سفر اولی می‌گویم که شاید اطلاعی ازاینجا ندارد! اگر سفرش را درست انجام دهد، درمان درست نصیبش می‌شود و حس و حال خوبی پیدا خواهد کرد که قابل‌مقایسه با تمام طول عمرمان نخواهد بود چون امروز که می‌بینید چنین پرانرژی، صحیح و سالم روبروی شما نشسته‌ام، روزی خانواده من را طرد کرده بود و از من اثری در جامعه نبود!

نگارش: مسافر حسین (لژیون چهارم)
ثبت: مسافر اسماعیل

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .