English Version
English

کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر، کتاب زندگی

کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر، کتاب زندگی

چهارمین جلسه از دوره هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی خیام نیشابوری با استادی راهنما مسافر علی و نگهبانی مسافر بهروز و دبیری مسافر احسان با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن» پنج‌شنبه 24 خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم مسافر. خیلی خوشحالم که دوباره دارم جایگاهی را تجربه می کنم که حس خیلی قشنگ  و انرژی بسیار بالایی دارد. خداوند را شکر می کنم که از اعضای کنگره۶۰ هستم و می توانم از بهترین و به روزترین آموزشها استفاده کنم. منابع کنگره ناتمام و برای همه اقشار جامعه قابل استفاده است. در کنگره۶۰ علاوه بر سی دی های آموزشی، کتاب ها و نوشتارهای فراوانی داریم که با استفاده از آنها به آگاهی ما اضافه می شود و نسبت به اعتیاد وتخریب های آن آگاه تر می شویم و متوجه می شویم که اعتیاد چه بلاهایی سر ما مسافران و همچنین همسفران ما آورده است. اگر بخواهم از منابع کنگره نام ببرم کتاب۱۴مقاله، کتاب عشق((۱۴وادی)) ،ادموند و هلیا و شاید بتوان گفت منبع اصلی کنگره۶۰، کتاب عبور از منطقه۶۰درجه زیر صفر است. به نظر من به هر رهجو کنگره۶۰ واجب است که کتاب ۶۰ درجه را مطالعه کند. یک روز که سفر اولی بودم یکی از راهنماها که استاد جلسه بود گفت کتاب ۶۰ درجه را بخوانید و اگر هم چیزی متوجه نشدین هیچ ایرادی ندارد، فقط بخوانید و رد بشوید، آن روز متوجه دلیل این حرف نشدم ولی ب مرور هر چه جلوتر آمدم بیشتر با کتاب۶۰درجه آشنا شدم و بیشتر توانستم از کتاب برداشت داشته باشم. به گونه ای می توان گفت ‌که کتاب ۶۰ درجه شرح حال زندگی ما مصرف کنندگان است. و به گونه ای نوشته شده است که ما می توانیم کاملا آن را با گوشت، پوست و استخوانمان لمس کنیم.

کار کنگره۶۰ این است که خانواده را دور هم جمع کند. ما می توانیم با آموزش های کنگره کم و کاستی های خودمان و همچنین خانواده را برطرف کنیم و سعی کنیم اشتباهات گذشتمان را تکرار نکنیم. باید از جناب مهندس سپاسگزار باشیم، زیرا ما زمانی که مواد مصرف می کردیم اگر از ما مواد می‌گرفتند یا می گفتند که شما مصرف کننده هستی به هیچ عنوان قبول نمی کردیم و زیر بار نمی رفتیم ولی جناب مهندس با تمام این مشکلات باز هم کتابی را نوشتند که شخصیت اصلی آن خودشان بودند و این کار شجاعت و همچنین عشق می خواهد، عشق به انسان ها.


این کتاب به ما می گوید که حرکت کن، آرام و آهسته لنگر کشتی را بکش و به حرکتت ادامه بده، از مسیر ضد ارزش ها برگرد و به سمت صراط مستقیم حرکت کن. اگر با آموزه های کنگره حرکت کنی، به مرور به نتیجه هایی می رسی که هیچکس باورش نمی شود. جامعه به خاطر مصرف‌کننده بودن ما ارزشی برای ما قائل نبود ولی ما در کنگره و با همین جمع شدن کنار هم توانستیم این تخریب ها را درست کنیم.خانواده واقعا مهم است و مسافران بدانند کسانی که در کنگره همسفر ندارند یک امتیاز از کسانی همسفر دارند عقب هستند.
مسافران باید قدر همسفران خود را بدانند. اگر به کنگره می آیند که خیلی عالی است و اگر هم نمی آیند سعی کنند به گونه ای رفتار کنند که همسفران مشتاق شوند برای حضور در کنگره. سعی کنید در مراسم های مختلفی که در کنگره برگزار می شود، همسفران خود را بیاورند تا هر چه بیشتر با کنگره آشنا شوند. وقتی که مسافر و همسفر در کنگره باشند، با آموزش هایی که در اینجا میگیرند در تربیت کردن فرزندشان خیلی موفق تر هستند. با آموزش گرفتن مسافر و همسفر مشکلات زندگی خیلی راحتر حل می شود. چونکه دو طرف خیلی بهتر یکدیگر را درک می کنند. سعی کنیم آموزه های کنگره را کاملا بیاموزیم و در زندگیمان و در جامعه به نحو احسنت به اجرا در آوریم. در انتها از همه شما و دوستان عزیز که با سکوت زیبایتان به حرف های من گوش کردید سپاسگزارم.
 

تایپ و بارگزاری: خدمتگزار سایت، مسافر محمد(لژیون سوم)
عکس: مسافر حسین(لژیون دهم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .