English Version
English

دروازه ورود به سفر دوم بخشش است

دروازه ورود به سفر دوم بخشش است

«به نام قدرت مطلق الله»

دوازدهمین جلسه از دور سوم سری لژیون سردار ویژه همسفران آقا در شعبه ستارخان در روز پنج‌شنبه به مورخ ۲۴خردادماه۱۴۰۳ به استادی همسفر امیر ونگهبانی همسفر حسین ودبیری همسفر رضا با دستور جلسه"پهلوان"رأس ساعت۱۷آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

دروازه ورودی من به سفر اول سبد قانون یازدهم بود من به واسطه شریکم به کنگره میامدم و درلژیون مسافر ها مینشستم وبه من میگفتند که بیا به عنوان همسفر داخل شعبه حضور پیدا کن ،من میگفتم مگه اعتیاد دارم که بیام  همسفر بشوم و در اصل اجازه ورود به سفر اول را به من نمیدادند.

من یک روز در اذر ۱۴۰۱دعوایی با خانوادم داشتم وخیلی حالم بد بود و وقتی آمدم خیلی انرژی از جلسه گرفتم سبد قانون یازده از جلوی من رد شد و من هم مشارکت کردم آنجا برای من دریچه ی ورودی من به  بخش همسفران آقا بود.
ما وقتی که میخواهیم وارد یک سفر بشیم  وارد یک مسیری از زندگی بشویم،گیج هایی در مقابل ما قردارد مثل گیج هایی که وقتی میخوایم وارد پارکینگ بشویم در مقابل ما هستند و تا هزینه ورودی آن راپرداخت نکنیم آن گیج بالا نمیرود.

دروازه ورودی که من میتوانم به کمک آن وارد سفر دوم بشویم بخشش و یا خدمت مالی من میباشد.

در کتاب عبور از منطقه  شصت درجه زیر صفر استاد سردار یک مطلبی بیان می کند :(خوف مسائل را ازدل برهانید باشد برای ادامه)
روز شنبه ایجنت محترم اعلام کردند که برای اجاره یک میلیارد پول لازم داریم
من خواست پهلوان شدن را داشتم و میخواستم در زمان گلزیزان این کارو انجام  بدم وزمانی که دیدم شعبه اعلام کرده است آمدم برم کارت بکشم ولی یک جنگی در درونم بوجود آمد و میگفت که نرو کارت بکش  الان تو پول رو نیاز داری و برای گلریزان این کارو انجام بده،تا گلریزان پنج ماه مانده است.
و آنجا بود که من توانستم آن صداها را که در درونم بود را قربانی کنم.

حضرت ابراهیم یک روز آمد ترس درونش را قربانی کرد از پسرش طبق ایمانی که داشت بخشید.
حضرت ابراهیم با ایمانی که به خدا داشت باور کرد و باورش باعث شد برود برای قتلگاه و برود برای قربانی کردن ودر آن زمان فرزندش به او بخشیده شد واین عمل یاور حضرت ابراهیم شد.ما یک مثلث در کنگره داریم  به اسم مثلث اعتقاد ،ایمان ،باور اگر بخواهم برای این موضوع مثالی بزنم یک پمپ بنزین یک منبعی دارد که در داخل زمین است ‌ما آن را نمیبینیم آن منبع اعتقاددرونی ما‌ میباشد ونازل پمپ بنزین آن ایمان من میباشد وزمانی‌که من بنزین رامیریزم داخل باک آن میشود باور من و زمانی که ماشین به حرکت در می آید آن میشود یاور من. بعضی اوقات کارت بنزین ورود به جایگاهت  آن هزینه ای است که میای به عنوان سردار،به عنوان دنور ،به عنوان پهلوانی شرکت میکنی تا آن گیج باز بشود و وارد سفر دوم بشوم من باید بدانم در کجای سفردوم قرار دارم ایا به خویشتن خویش رسیدم
لژیون سردار به من ‌و خانواده ام و زندگی ام آبرو داد .

مسئول سایت :همسفر علی لژیون سوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .