English Version
English

مرجع کامل

مرجع کامل

مصاحبه ای با همسفر ایران راهنمای تازه واردین در «نمایندگی اسبیکو» داشتیم که نظر شما را به خواندن این گفتگو جلب می نماییم.

لطفاً به سبک کنگره خودتان را معرفی کنید؟
سلام دوستان ایران هستم همسفر توکل، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی تریاک، داروی درمان شربت OT با روش DST، ورزش مسافرم در کنگره والیبال و خودم بدمینتون، با راهنمایی مسافر رضا و راهنمای خوب خودم همسفر ملیحه به مدت ۱۱ ماه سفر کردیم، رهایی ۸ سال، رهایی از نیکوتین هفت سال و نیم

به‌نظر شما اهمیت وجود راهنمای تازه‌‌واردین و مهارت و علم او در جذب همسفران به چه اندازه مهم است؟
راهنمایان تازه‌واردین قلب تپنده کنگره هستند، یک راهنما باید به اندازه کافی از علم و دانش کنگره برخوردار باشد، علمش به روز باشد و در زمان زندگی کند، انتقال حس خوب و دادن انرژی مثبت به تازه‌واردین، داشتن فن بیان زیبا و دلنشین، حتی آراسته بودن در جذب رهجو تأثیرگذار می‌باشد.

خدمت در جایگاه راهنمای تازه‌واردین چه آموزشی برای شما داشته است و چگونه می‌توانید احساسات خود را در برخورد با تازه‌واردین کنترل نمایید؟
خدمت کردن در هر قسمت از کنگره باعث افتخار من است و به من انرژی می‌دهد، با هر بار مشاوره دادن یک تجربه جدیدی در زندگی‌ام کسب می‌کنم و نقطه تحملم در زندگی بالا می‌رود. وقتی انسان در تعادل کامل باشد می‌تواند احساسات خودش را کنترل کند، راهنما باید قوی و محکم باشد، آگاهی داشته باشد و با صلابت حرف بزند که تازه‌وارد بتواند به او تکیه کند، کنترل نکردن احساسات نشانه ضعف راهنما است.

آیا به شرکت در آزمون راهنمایی و دریافت شال نارنجی راهنمایی فکر می‌کنید؟
بله، من به آزمون و شال راهنمایی فکر می‌کنم تلاشم را می‌کنم که در جایگاه راهنمایی خدمت کنم، چون دیگران کاشتند ما خوردیم و ما هم بکاریم تا دیگران بخورند.

از تأثیر آموزش‌های این جایگاه در زندگی‌تان برای ما بگویید؟
باعث ارتقاء دادن آموزش و تجربه بین مسافر و همسفر، همدل و هم‌زبان شدن آنها می‌گردد.

آیا تا به‌ حال پیش‌ آمده در حس و حال رهجوی تازه‌وارد، گذشته خود را ببینید؟
این واقعیت را ما باید بپذیریم که زندگی مسافر و همسفران همه شباهت‌هایی با هم دارند و نقاط مشترکی وجود دارد.

به‌نظر شما دلیل نام‌گذاری این هفته به‌نام کتاب ۶۰ درجه زیر صفر چه می‌باشد؟
این کتاب برای خانواده و مصرف‌کنندگان اعتیاد یک مرجع کامل است و ما باید دنبال ارتقاء فرهنگ این کتاب باشیم که در دانشگاه‌ها تدریس شود.

شیرین‌ترین لحظه برای یک راهنمای تازه‌واردین چه لحظه‌ای است؟
شیرین‌ترین لحظه زمانی است که بتوانیم امید را در یک تازه‌وارد زنده کنیم و ببینیم که رهجو جذب شده، خدمتگزار است و در کنگره شال گرفته است.

کتاب ۶۰ درجه چه تأثیری روی زندگی شخصی شما داشته است؟
کتاب ۶۰ درجه در اصل زندگی‌ها را به سمت صراط مستقیم حرکت داده، تمام مشکلات و موانع که در سر راه یک خانواده و مصرف‌کننده بوده را برداشته است و روز به روز شاهد موفقیت‌های بهتری در زندگی شده است.

مسافر شما آزادمرد هستند چه صحبتی برای همسفران سفر اولی دارید که آن‌ها هم بتوانند شاهد همچنین روزی برای مسافرانشان باشند؟
هیچ‌چیز بدون زحمت به‌دست نمی‌آید، برای آسایش و آرامش داشتن باید تلاش و مبارزه کرد. یک همسفر باید با صبر، شکیبایی و داشتن ایمان قلبی به کنگره و روش DST، مسافر خود را همراهی کند و بال پرواز او باشد.

کلام آخر را بفرمایید؟
خدا را شکر می‌کنم در زمانی زندگی می‌کنم که در محضر آقای مهندس آموزش می‌گیرم و در کنگره خدمتگزار هستم و در آخر از استاد خوب و نازنینم همسفر ملیحه عزیز و راهنمای مسافرم مسافر رضا تشکر و قدردانی دارم.

مصاحبه‌کننده: همسفر‌ زهرا (خدمتگزار سایت)
ویرایش: همسفر سپیده(خدمتگزار سایت)
ارسال: همسفر نازنین (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی اسبیکو (خرم‌آباد)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .