English Version
English

ستونی از جنس کتاب 60 درجه

ستونی از جنس کتاب 60 درجه

جلسه چهاردهم از دور نهم کارگاههای آموزشی عمومی لژیون قشم با استادی مسافر فرید، نگهبانی مسافر احسان و دبیری مسافر علی با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن» ساعت ۱۷ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ در محل دانشگاه کنگره ۶۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان فرید هستم یک مسافر، خدا را شکر می‌کنم که در کنار شما هستم زیر سقف کنگره که آموزش بگیرم و تجربه کسب کنم که بتوانم در زندگیم به کار ببرم، اگر بخواهم در مورد دستور جلسه صحبت کنم عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن هر گاه که من این کتاب را می‌خوانم یک چیز جدید از آن یاد می‌گیرم.

در سال ۷۵ که جناب مهندس درمان خودشان را شروع کردند و به رهایی رسیدند، مسیر راه را برای من فرید روشن کردند، در واقع کتاب ۶۰ درجه نقشه و مسیر راه را دارد به نشان می‌دهد که مبدأت اینجا است، این مقدار تخریب داشته‌ای، از نظر جسمی مشکل داشتی از نظر روانی مشکل داشتی، حالا در صورتی که این مسیر را ادامه بدهی به رهایی و درمان می‌رسی.
آقای مهندس در این کتاب آینده را پیش روی من قرار می‌دهد، تمام وعده‌های که در کنگره به من فرید دادند همه‌اش عملی شد و همه آن‌ها را لمس کردم، در کتاب ۶۰ درجه روش صحیح درمان را کشف کرده‌اند و توضیح داده است. من با راهنمایی‌ها و آموزش‌هایی که از کتاب ۶۰ درجه گرفتم از تاریکی اعتیاد خارج شدم و دارم روز به روز لذت میبرم از این زندگی که دارم پشت سر می‌گذارم.
در واقع کتاب ۶۰ درجه دارد یک کدهایی را من نشان می‌دهد، همان گونه که آقای مهندس دیده‌بانان را ستون کنگره می‌دانند به نظر من کتاب ۶۰ درجه هم یکی از پایه‌ها و ستون‌های کنگره است، چون بر مبنای این کتاب بقیه آموزش‌های ما دارد تکمیل می‌شود، ما باید آموزش‌هایمان را در زندگی کاربردی کنیم.

 

ویرایش و تایپ:مسافر علی لژِیون یک

بازنگری و ارسال :مسافر پیمان لژیون سوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .