English Version
English

قصه زندگی‌مان را خودمان بنویسیم

قصه زندگی‌مان را خودمان بنویسیم

جلسه دوازدهم از دوره دوازدهم کارگاه‌های مجازی نمایندگی پرستار به استادی همسفر فاطمه با دستور جلسه «وادی چهارم و تاثیر آن روی من» در روز شنبه ۲۶ خرداد ماه، سال ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
وادی چهارم به ما می‌گوید در مسائل حیاتی به خداوند سپردن، یعنی سلب مسئولیت از خویشتن

در واقع در این وادی یاد می‌گیریم که مسئولیت‌های خود را به عهده بگیریم و حتی این مسئولیت‌ها را به نزدیک‌ترین شخص زندگی‌مان که قدرت مطلق است واگذار نکنیم؛ زیرا در این صورت نه تنها هیچ مشکلی حل نمی‌شود بلکه گره‌ها و مشکلات بیشتر می‌شود و حتی ممکن است عقاید و ایمان ما خدشه‌دار شود. چون در این جا انتظار داریم خدا حلال مشکلات باشد و از خود سلب مسئولیت کرده‌ایم. 

انسان دارای قدرت اختیار و تفکر است؛ اما با داشتن این امتیازها نمی‌تواند از خودش سلب مسئولیت کند، انسان هرگاه اشتباهات زندگی خود را می‌پذیرد و خودش قدمی برای حل و فصل آن‌ها برمی‌دارد؛ آنگاه نیروهای الهی نیز به یاری او می‌آیند و می‌تواند به زیباترین شکل ممکن آن‌ها را رفع و رجوع کند به نظر بنده افرادی که همچنان با مشکل اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند در واقع آنانی هستند که هنوز مشکل را نپذیرفتند و انتظار دارند که خداوند آن‌ها را درمان کند و این مسئله حیاتی را برای آن‌ها حل کند. چه بسا انسان‌ها و خانواده‌هایی که با همین باور سال‌ها درگیر هستند و با نذر و نیاز می‌خواهند که اعتیاد را درمان کنند. ما در کنگره یاد گرفتیم که برای برطرف کردن حتی کوچک‌ترین مسائل باید خودمان حرکت کنیم و در ادامه می‌توانیم از خداوند نیز کمک بخواهیم در واقع باید اول خودمان شروع کنیم حتی برای رسیدن به حال خوش و حال خوب اگر سالیان سال در گوشه عزلت و تنهایی بنشینیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد، خودمان باید تلاش و کوشش نماییم برای رسیدن به هر آن‌چه می‌خواهیم و به تعبیر دیگر غول چراغ جادو برای قصه‌هاست، قصه زندگی‌مان را باید خودمان بنویسیم.

نویسنده و تایپ: همسفر فاطمه لژیون راهنما همسفر معصومه لژیون هفتم
ویراستاری: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون سوم
ارسال: همسفر نیلوفر لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون سوم
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .