English Version
English

در کتاب شصت درجه صورت‌ مسئله‌ای اعتیاد به‌درستی شکافته شده است

در کتاب شصت درجه صورت‌ مسئله‌ای اعتیاد به‌درستی شکافته شده است

جلسه دوازدهم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی نائین، با استادی مسافر محمّد، نگهبانی مسافر محمدو دبیری مسافر مجیدبا دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن» پنجشنبه 24خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
دستور جلسه این هفته کتاب عبور از منطقه درجه زیر صفر و تصاویر آن بود، این کتاب شامل تجربیات هفده سال آقای مهندس است که به‌واسطه اعتیاد و درمان آن ترک‌های مختلف و پی‌درپی داشتند که به هر چیزی یا وسیلهٔ برای ترک و یا درمان اعتیاد پناه بردند و همیشه با شکست مواجه شدند تا اینکه با کشف روش دی اس تی و مدد گرفتن از تجربیاتی ترک‌های گذشته توانستند به نتیجه برسند و متد دی اس تی را برای درمان اعتیاد کشف کنند. کتاب منهای شصت درجه زیر صفر یک گنجینه است که به ما راهکار و نقشه مسیر را به ما نشان می‌دهد و ما باید قدرشناس باشیم و قدر این کتاب را بدانیم.

امروزه تعداد زیادی از مردم گرفتار اعتیاد هستند و از معتاد بودن خسته شده‌اند و رنج می‌برند ولی راه درمان را نمی‌دانند چون یک مصرف‌کننده شاید، سال‌های اول از مصرف لذت ببرد ولی در ادامه رنج می‌برد و به دنبال راهی برای نجات از اعتیاد است. این کتاب برای پزشکان و خانواده‌هایی که اعتیاد هم ندارند مفید و یک گنج است که برای دسترسی به آن مجبور نیستیم هیچ سختی را متحمل شویم چون صورت‌مسئله اعتیاد در این کتاب نوشته‌شده است و در اختیار انسان‌ها گذاشته‌شده است. ما در کنگره شصت آموزش می‌گیریم و از این کتاب‌ها استفاده می‌کنیم، باید الگویی باشیم برای بیرون از کنگره و برای خانواده‌هایی که به دنبال درمان و رهایی از دام اعتیاد هستند و باید این عشق و محبت را به بیرون از کنگره منتقل کنیم.

تایپ و عکس: مسافر خسرو لژیون دوّم
ویرایش، تنظیم و ارسال: مسافر محمدرضا راهنما تازه واردین
نمایندگی مسافران نایین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .