English Version
English

هدف از نوشتن این کتاب درمان اعتیاد و احیای مجدد خانواده است

هدف از نوشتن این کتاب درمان اعتیاد و احیای مجدد خانواده است

جلسه دوازدهم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰  نمایندگی نایین به استادی مسافر سعید، نگهبانی مسافر خسرو و دبیری مسافر حجت‌الله با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن» سه شنبه 22خردادماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه این هفته کتاب عبور از منطقه شصت درجه زیر صفر و تصاویر آن: چیزی که ما اعضا کنگره شصت را کنار هم نگاه داشته محبت، رعایت نظم، حفظ حرمت‌های کنگره شصت و دستور جلسه‌های کنگره شصت است که همه در مورد یک موضوع صحبت می‌کنیم و این برگرفته از تجربیات چندین ساله آقای مهندس می‌باشد. کتاب عبور از منطقه شصت درجه‌یکی از کتاب‌هایی است که در پکیج نشریات به رهجو داده می‌شود وجود دارد.

من در اویل سفرم با نگاه کردن به تصاویر آن حس خوبی پیدا می‌کردم، همان‌طور که در اول کتاب آمده پس از در میان گذاشتن موضوع در خصوص انتشار کتاب با آقای امین و دیدگاه آقای مهندس برای احیای خانواده‌ها و موافقت آقای امین کتاب منتشر شد و متد دی اس تی برای درمان اعتیاد به جهان معرفی شد. خواندن کتاب عبور از منطقه شصت درجه برای مواقعی است که حال رهجو خراب است و با خواندن آن راهکاری برای عبور از از آن حال به او خواهد داد، اول این کتاب آقای مهندس نوشته‌اند که، این کتاب برگرفته از تحقیقات و نوشتارهای ایشان است و این کتاب در کنگره بوده هست و خواهد بود و سی‌دی‌های هفتگی برگرفته از این کتاب است. این کتاب باارزشی است و نباید از آن غافل بشویم، این کتاب دارای چهارده قانون است که با خواندن آن و تشریح کامل آن توسط راهنما در لژیون می‌توانیم آن قوانین را بهتر بفهمیم و در زندگی روزمره خود بکار بینیدم.

تایپ و عکس: مسافر خسرو لژیون دوّم
ویرایش، تنظیم و ارسال: مسافر محمدرضا راهنما تازه واردین
نمایندگی مسافران نایین

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .