English Version
English

کتاب 60 درجه بهترین نقشه راه برای رسیدن به مقصد

کتاب 60 درجه بهترین نقشه راه برای رسیدن به مقصد

جلسه سوم از دور دهم از سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی وکیلی با استادی راهنمای محترم لژیوم سوم، نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر محمد حسن با دستور جلسه" کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن "در روز پنجشنبه 24 خردادماه 1403 در ساعت15:30 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
استاد با چند تذکر در ارتباط با رعایت نظم و انضباط جلسه شروع کردند.
دستورجلسه این هفته کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر است. زمانی‌که من سفرم را شروع کردم این کتاب تنها کتاب موجود در کنگره بود و حتی تصاویر کتاب را باید جداگانه تهيه می‌کردیم و در جای خودش قرار می‌دادیم به همین دلیل بیشتر وقتمان را با همین کتاب میگذراندیم.
وقتی ما وارد یک سیستم شدیم باید تمام قوانین و حرمت‌های آن را رعايت کنیم و امکان ندارد که نصفه و نیمه انجام بدهیم مثلاً هنگام مسافرت باید تمام علائم و تابلوهای راه را رعايت نماییم تا سالم به مقصد برسیم.
کتاب 60 درجه بهترین نقشه راه منِ مسافر برای رسیدن به رهایی هست.
یکی از خصوصیات متون سطح بالا و این کتاب این است که رده سنی یا سطح سواد خاصی را شامل نمی‌شود.
حالا می‌رویم سراغ صوت، نور و حس. چیزی که در خاطر ما همیشه باقی می‌ماند تصویر است یعنی متنی را که از یاد برده‌ام بوسیله تصویر به خاطر می‌آورم پس می‌بینم که چقدر این تصاویر مهم هستند.

پیام‌هایی که از اساتید آقای مهندس در کتاب آمده‌اند که ممکن است به جمله بندی آنها ایراد بگیریم و تعمداً دست نخورده باقی مانده‌اند بسیار مهم هستند مانند پیام ((لنگر کشتی)) که به ما می‌گوید تصمیم بگیرید لنگر کشتی را بکشید و راه بیافتید یا پیام ((تکرار تاریخ)) و هزاران پیام دیگر.
ممنون که به صحبت‌های من گوش کردید.

خلاصه نویسی مسافر علی لژیون هفتم
عکاس خبری مسافر مرتضی لژیون سوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .