English Version
English

بخششی از جنس عشق

بخششی از جنس عشق

جلسه هفتم از دوره اول جلسات لژیون سردار کنگره ۶۰ نمایندگی آبیک، با استادی پهلوان محترم مسافر اکبر، نگهبانی مسافر رضا و دبیری مسافر امیر با دستور جلسه « کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن » در روز پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان اکبر هستم یک مسافر. ضمن تشکر از نگهبان جلسه، خیلی خوشحالم در جمع شما عزیزانم. لژیون سردار، لژیون پول است. آیا ما باید در مورد پول حرف بزنیم یا نزنیم؟ درست است یا اشتباه است؟ به چه درد ما می‌خورد؟ پول به انسان انرژی و احساس امنیت می‌دهد.

همیشه در فکر ما این بود که برای پولدار شدن باید خیلی تلاش کنیف اما آقای مهندس همانطورکه در مورد علم درمان درکنگره ۶۰ به ما آموزش دادند، در مورد پولدار شدن هم به ما آموزش دادند و یکی از این راه‌ها بخشش بود و این بخشش بازخورد دارد و من از هر جنسی ببخشم از همان جنس به خودم برخواهد گشت.

مواد مخدر را بخشیدم، راه‌اندازی سیستم ایکس به خودم برگشت، پول را می‌بخشم و پول به خودم بر خواهد گشت، عشق ببخشم عشق دریافت می‌کنم. این اتفاقی است که در لژیون سردار خواهد افتاد. بخشش در ابتدا سخت استغ ولی ما از این زاویه نگاه کردیم که به این سیستم بدهکار هستیم. گاهی هم بخشش مانند سفر اول است، وقتی وارد سفر دوم می‌شویم شاید مشکلات هم بزرگ‌تر شود و دلیل این موضوع بزرگ‌تر شدن ظرف ما است.

در این قسمت ایمان به کمک انسان می‌آید، چه در سفر دوم و چه در بحث مالی؛ خدمت کردن به انسان کنترل می‌دهد و این ایمان است که باعث می‌شود بدانم در ادامه مشکلات درست و حل خواهد شد. چون درکنگره طرف حساب خداوند است و این موضوع باعث برطرف شدن نگرانی‌هایمان می‌شود.

همانطورکه گذشتن از پول بازگشت خیلی قوی داردغ اما همین گذشت هم خیلی سخت است و ذره‌ذره این اتفاق می‌افتد؛ در قدم اول، نگاه درست کمک می‌کند تا این اتفاق بیفتد. ما وقتی تعهد درکنگره می‌دهیم نباید بترسیم و نگران باشیم زیرا طرف حساب خداوند است و خودش یاری می‌کند و انجام خواهد شد.

لژیون سردار از مهم‌ترین لژیون‌های کنگره است و وقتی آقای مهندس نام یکی از بزرگ‌ترین اساتید خود را بر روی این لژیون گذاشتند دلیلش این است که جزو سلاح‌های جنگیدن ما است و ما اگر با آرامش در این فضای امن راحت نشسته‌ایم به علت داشتن وسیله جنگیدن است و این وسیله پول است که در راه درمان به آن نیاز داریم.

اگر می‌خواهیم رشد بیشتری در شعبه‌ها داشته باشیم حتماً باید به دنبال خرید زمین باشیم تا قوی‌تر باشیم. در آخر از آقا سامان و دیگر خدمتگزاران شعبه بابت زحماتشان تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با کمک لژیون سردار تا یک سال آینده زمین هم خریداری شود. ممنون از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید.

تایپ: مسافر امیر (دبیر لژیون سردار)
ویراستاری و ارسال: مسافر فرید (لژیون یکم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .