English Version
English

دایره المـعارف کنگره 60

 دایره المـعارف کنگره 60

چهارمین جلسه از دور بیست و دوم سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی تخت جمشید شیراز با استادی مسافر نورعلی ، نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر حسین  با دستور جلسه  « کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن » روز یکشنبه ، 20 خرداد  1403  ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد :
سلام دوستان نورعلی هستم یک مسافر
خدا را شاکر و سپاسگزارم که در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم از شما دوستان عزیز آموزش بگیرم.
دستور جلسه این هفته کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر کتاب است .
کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر بسیار جامع و کامل است ،این کتاب مثل دایره المعارف است که اگر در زندگی هر مشکلی که داشته باشم می‌توانم به این کتاب مراجعه کنم و کلید مشکلم را در این کتاب پیدا کنم.
در زمان مصرف مواد من می‌دانستم که مصرف کردن کار درستی نیست و شاید متوجه اشتباهات خودم بودم اما راه حلی برای این مشکلات و اشتباهات نداشتم و نمی‌دانستم مواد را به چه صورت کنار بگذارم و مشکلاتم را چگونه حل کنم اما با ورود به کنگره این کتاب تمام راه حل مشکلاتم را به من داد.
این کتاب صبر کردن را به من یاد داد و به من یاد داد که چگونه توکل کنم و خود را از دست نیروهای اهریمنی نجات دهم و به من یاد داد که چگونه در صراط مستقیم قرار بگیرم .
در این کتاب تصاویری برای من کشیده شده ه به من یاد می‌دهد که در این مسیر چگونه حرکت کنم منطقه ۶۰ درجه زیر صفر این را نشان می‌دهد که اکثر حس‌های من یخ زده و بسته است در کتاب جاده‌ای را به من نشان می‌دهد که بسیار باریک و لغزنده است که یک سمتش دره و سمت دیگرش قندیل‌هایی وجود دارد که با کوچک‌ترین اشتباه من این قندیل‌ها بر سر من رو می‌ریزد.
یا من به سمت دره پرت می‌شوم باید با تفکر خیلی آرام در این مسیر حرکت کنم  به تمام علامتگذاری‌ها دقت کنم تا کم کم به مسیری برسم که سر سبز است همان آرامشی که مد نظر من است .
در کنگره برای درمان و به حال خوب رسیدن باید از راهنما فرمانبرداری کرد .
درمان در کنگره ۶۰ زیر ۱۰ ماه امکان پذیر نیست برای درمان  نباید عجله کرد و باید با صبوری به راه خود ادامه داد .
تایپ: مسافر ابوالفضل لژیون یازدهم
تنظیم و ارسال: مسافر حسین لژیون یازدهم
عکس: مرزبان خبری مسافر حسین
مسافران نمایندگی تخـت جمـشید شــیراز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .