English Version
English

کتاب ۶۰ درجه حکم قانون اساسی را دارد

کتاب ۶۰ درجه حکم  قانون اساسی را دارد

چهارمین جلسه از دوره بیست و ششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی لویی پاستور با استادی راهنما مسافر علی، نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری موقت مسافر مهدی با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن» در روز چهارشنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۳ در ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
خدا را شکر می‌گویم که امروز نیز در خدمت شما هستم و خدا را شکر می‌کنم به خاطر وجود جناب آقای مهندس و خانواده محترم ایشان و وجود کنگره ۶۰.
دستور جلسه امروز در مورد کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر است و سالیان سال است که در این دستور جلسه قسمت من می‌شود که یک جلسه استاد باشم، حقیقت این است که کتاب ۶۰ درجه مرا به کنگره آورد من زیاد مطالعه می‌کردم شیشه می‌کشیدم و فاز خواندن می‌گرفتم تا اینکه یک روز که برای مصرف مواد به خانه‌یکی از دوستان رفته بودم کتابی را در آنجا دیدم و شروع به خواندن آن کتاب کردم بعد از خواندن این کتاب دیدم که زندگی من در این کتاب خلاصه می‌شود.
من وضعیت اجتماعی خوبی داشتم جایگاه شغلی خوب خانواده خوب ماشین و خانه خوب به‌طوری‌که خیلی‌ها حسرت زندگی من را می‌خوردند ولی از درون به‌هم‌ریخته و پوسیده بودم از روی جلد کتاب آدرس کنگره را پیدا کردم و به کنگره آمدم و سفرم را آغاز نمودم و این کتاب راه زندگی من بود. تمام ادیان کتاب آسمانی دارند و تمام کشورها کتاب قانون اساسی که در آن بایدها و نبایدها مشخص‌شده است و برای ما مصرف‌کنندگان کتاب ۶۰ درجه حکم همان قانون اساسی را دارد.
کتاب ۶۰ درجه را باید بارها و بارها بخوانیم زیرا با هر بار خواندن مطلب و نکته جدیدی دستگیر ما می‌شود این کتاب ۱۴ تصویر دارد که تصویر زندگی ماها است ۱۴ وادی و ۱۴ قانون از دل همین کتاب بیرون آمده است.  این کتاب یک کتاب پایه و اساس است که همگی ماها باید آن را بخوانیم زیرا دارد به ما مسیر زندگی را می‌دهد و یک موضوع دیگر این است که شماها باید برای انجام کارهایتان تصویرسازی کنید. آنچه را که می‌خواهید باید در موردش تفکر کنید چراکه با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد و سپس آن را مجسم کنید.

ما در جامعه بیماری به نام فقر داریم که درمان فقر با انفاق میسر می‌شود. ما از هم‌اکنون باید برای جشن گل‌ریزان تصویرسازی کنیم تا بتوانیم برای شعبه خود ساختمانی را بخریم من خودم اولین بار که می‌خواستم اعلام پهلوانی کنم می‌ترسیدم ولی همه‌چیز برایم جور شد، پس نترسید زیرا همه شماها پهلوانید همه شماها تک‌تک قهرمانان زندگی خویش هستید و شاید در آینده قهرمان زندگی خیلی‌ها هم باشید. اعتیاد در کنگره یک بهانه است همه ما به اینجا می‌آییم تا به یک آگاهی برسیم که کنگره چه چیزی به من می‌دهد و چه چیزی به من داده است.
یک روزی حاضر بودیم همه داروندارمان را بدهیم ولی مواد مصرف نکنیم و به اینجا آمدیم و بدون اینکه چیزی بدهیم درمان شدیم و حالمان خوب است پس‌دستمان نباید بلرزد دیگران کمک کردند تا ما به اینجا برسیم پس ما نیز باید قدرشناس باشیم و کمک کنیم من سال اول که اعلام پهلوانی کردم از جهت فکری خیلی اذیت شدم ولی دیدم که همه‌چیز بسیار راحت ردیف شد و آن‌قدر لذت‌بخش بود که سال بعد نیز اعلام پهلوانی کردم و در سال‌های بعد نیز همه اعضای خانواده‌ام آمدند و پهلوان شدند و هرسال به  دنبال بهانه‌ای برای پهلوان شدن هستیم زیرا این کار حال دل خودمان را خوب می‌کند.
ما یک الگو داریم به نام استاد دژاکام که از همه‌چیزش گذشت حتی به زندان رفت ولی چون به مسیری که در پیش‌گرفته بود ایمان داشت ادامه داد همه می‌بینیم که امروز مهندس در چه جایگاهی قرار دارد در آینده آیندگان به حال کسانی که مهندس را دیده‌اند یا ایشان را در آغوش گرفته‌اند افسوس و غبطه می‌خورند و می‌گویند خوشا به حال کسانی که مهندس را دیدند.‌ پس بیاییم از این فرصت و نعمتی که خداوند در اختیار ما قرار داده است استفاده کنیم.
تایپ: مسافر علی (لژیون پانزدهم)
عکس: مسافر مسلم (لژیون یازدهم)
ویراستاری و ارسال: مسافر میثم (لژیون دوم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .