English Version
English

باید از قوانین و حرمت‌های کنگره پیروی کنیم

باید از قوانین و حرمت‌های کنگره پیروی کنیم

ششمین جلسه از دوره چهاردهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی بیهقی سبزوار روزهای سه‌شنبه 22 خرداد ۱۴۰۳ با استادی مسافر علی؛ نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن» ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم یک مسافر؛ خداوند را شاکرم که در کنگره ۶۰ هستم. از نگهبان و مرزبانی و ایجنت محترم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و این جلسه را به من سپردند تا خدمت کنم و درنهایت آموزش بگیرم. دستور جلسه درباره کتاب ۶۰ درجه و تصاویر آن هست. جناب مهندس طی هفده سال که مصرف‌کننده مواد بودند در سال ۱۳۷۵ روش جدیدی را به نام روش تدریجی آغاز نمودند و درنهایت در پانزدهم آذرماه هفتادوشش موفق شدند که اعتیاد خود را درمان کنند و بعدازآن شروع کردند به نگارش اولین کتاب که همین کتاب ۶۰ درجه زیر صفر می‌باشد که آقای مهندس اتفاقات روزانه و تغییراتی که انجام می‌شد را به رشته تحریر درآوردند.
جناب مهندس در این روش تئوری سیستم ایکس را ارائه نمودند و به سه مؤلفه اصلی مثلث درمان یعنی جسم، روان و جهان‌بینی رسیدند که اکنون در کنگره ۶۰ برای درمان جسم از داروی اوتی استفاده می‌شود و برای درمان روان و جهان‌بینی از سی‌دی‌ها و کتاب‌ها و جزوه‌های جهان‌بینی. جناب مهندس کتاب‌های دیگری هم به رشته تحریر درآوردند که می‌توان به  چهارده مقاله و چهارده وادی اشاره نمود. هدف از انتشار این کتاب را روش درمان اعتیاد عنوان کرده‌اند در این کتاب از سه روش اصلی استفاده کرده‌اند که یکی متن کتاب هست و بعدی تصاویر و دیگری هم موسیقی می‌باشد. متنی که در این کتاب استفاده‌شده به زبان ساده، سلیس و روان بیان شده طوری که در هر سطح از سواد قابل‌درک می‌باشد. در مورد تصاویر هم چهارده‌تا تصویر به‌کاربرده شده است. این تصاویر نشان‌دهنده این است که می‌توان با سرعت مطمئنه از کویر و از یخبندان به بهترین نقطه خوش آب‌وهوا رسید و به عبارتی از پایین‌ترین نقطه به بالاترین نقطه رسید از تاریکی به عظمت روشنایی رسید از نادانی به دانایی و از حقارت به سرافرازی رسید. کسی که وارد کنگره  ۶۰ می‌شود باید کاملاً از قوانین و حرمت‌ها پیروی کند باید به کنگره و خدمت گذاران کنگره و راهنماهای محترم کنگره ایمان کامل داشته باشد. خدمتگزاران کنگره خودشان و زندگی‌شان را وقف کنگره کرده‌اند تا من و شما به حال خوش برسیم. در این کتاب نشان داده شده است که باید باراهنمایی راهنماهای محترم و با سرعت مطمئنه روبه‌جلو حرکت کنیم تا درنهایت ده الی یازده ماه که سفرمان طول می‌کشد به حال خوب و دانایی برسیم.
از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید ممنون و سپاسگزارم.

عکاس: مسافر محمود لژیون چهارم

تایپ: مسافر حسن لژیون نهم
تنظیم: سایت بیهقی سبزوار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .