English Version
English

کتاب ۶۰ درجه دایرة المعارف کامل می‌باشد

کتاب ۶۰ درجه دایرة المعارف کامل می‌باشد

اولین جلسه از دور بیست و یکم کارگاه‌های آموزشی، خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی اسلامشهر با استادی مسافر علیرضا، نگهبانی مسافر نادر و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه "کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن" روز چهارشنبه‌ ۲۳ خرداد ماه ‌۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر خداوند را شاکر هستم که امروز قسمت شد تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم از راهنمای خوبم آقای مرتضی انصاری که برای کسب تجربه بیشتر به بنده اجازه خدمت در این جایگاه را دادند کمال تشکر را دارم. دستور جلسه کتاب ۶۰ درجه و تصاویر آن می‌باشد، کتاب ۶۰ درجه یک دایرة المعارف کامل می‌باشد و برای ما و همه انسان‌ها می‌تواند یک کتاب کاملاً ارزشمند باشد. در این کتاب ما به نوعی با تاریخچه کنگره ۶۰ و زحماتی که آقای مهندس کشیده‌اند آشنا می‌شویم، دوستان برای اینکه وارد بازی شویم و بتوانیم مسیر را به درستی طی کنیم و از تاریکی‌ها به سمت روشنایی‌ها حرکت کنیم باید کتاب ۶۰ درجه را مطالعه نماییم. اینکه در کنگره گفته می‌شود نیاز ما در دل دیگران و نیاز دیگران در دل ماست با خواندن این کتاب شما به خوبی می‌توانید این موضوع را درک کنید.

آقای مهندس گره کوری را باز کردند که سال‌ها همه ما مصرف کننده مواد مخدر با آن درگیر بودیم، بنده قبل از ورود به کنگره راه‌های زیادی را برای رهایی از اعتیاد امتحان کرده بودم ولی هرگز نتیجه‌ای نگرفته بودم و کاملاً ناامید بودم ولی زمانی که وارد کنگره شدم از همان ابتدا متوجه شدم که کنگره‌۶۰ با دیگر جاهایی که تجربه کرده بودم کاملاً متفاوت است و با مرور زمان و با راهنمایی استاد خوبم و آموزش‌های کنگره حس‌های یخ زده من آرام آرام باز شد و من توانستم به لطف خدا مسیر رهایی را طی نمایم. در پایان از اینکه به صحبت‌های من توجه نمودید از همه شما دوستان سپاسگزارم.

تنظیم، ویرایش و ارسال: مسافر میثم 

عکس: مسافر رضا لژیون سوم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .