English Version
English

کتاب 60 درجه علاوه بر متن عالی تصاویر بسیار مهمی دارد

کتاب 60 درجه علاوه بر متن عالی تصاویر بسیار مهمی دارد

ششمین جلسه از دور هشتاد وششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره60 نمایندگی آکادمی با استادی مسافر حامد نگهبانی مسافر مسعود و دبیری مسافر هادی با دستور جلسه "کتاب عبور از منطقه‌۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن" چهارشنبه 23 خرداد 1403 آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حامد هستم یک مسافر. خدارا شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم و از همه خدمتگزاران کنگره60 مخصوصا نمایندگی آکادمی تشکر می‌کنم.
در مورد دستور جلسه کتاب 60 درجه و تصاویر آن باید بگویم این کتاب به غیر از متن عالی و بی نقص آن از تصاویر بسیار مهمی برخوردار است. .


در این کتاب ۱۴ تصویر دارد که به نظر من به ۷ دسته تقسیم می‌شود، تصویر اول، تصویر روی جلد کتاب است که تمثیل ساختمان الهی می‌باشد و ۴ نوع دیگر آن، تصویر فصول است که بیشترین تصویر آن مربوط به فصل زمستان است.
ششمین تصویر تصویر رودخانه است و هفتمین تصویر تصویر پشت جلد است و همان تصویر عقاب که حاوی پیام مهمی هم می‌باشد. معمولا آقای مهندس مهم‌ترین پیام‌های کتاب را روی جلد یا پشت جلد کتاب به نگارش درمی‌آورند.
به نوعی این تصاویر گویای این مطلب است که هر تصویر دارای یک پیامی می‌باشد که رفته رفته انسان را از تاریکی خارج می‌کند و به روشنایی می‌رساند. دقیقا مثل تصویری که در کوهستان پر از برف می‌باشد که آن فرد در حال اسکی کردن است و این یعنی روش حل مشکل را آموخته و از مسیر زندگی لذت می‌برد.


در پشت جلد کتاب آقای مهندس به این موضوع اشاره کردند که بیایید این آتش ویران‌گر را مهار کنیم به نوعی یعنی آن نفس خود را که در طول سفر بیدار می‌شود را مهار کنیم تا بشویم مسافر و یک انسان رها.
و در ادامه تصویر آن عقابی است که در حال پرواز است که ما باید مثل همان عقاب بر فراز مشکلات پرواز کنیم و به خوبی از پس هر مشکلی برآییم.
از این که به صحبت‌های بنده توجه کردید از همه شما سپاسگذارم.

 

عکس و بارگزاری خبر: مسافر محمد حسین لژیون ششم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .