English Version
English

گفت‌وگو

گفت‌وگو

در خدمت همسفر مرضیه هستیم و گفت‌وگویی را با ایشان تدارک دیدیم که به نگاه زیبای شما تقدیم می‌کنیم.

سلام لطفاً به‌رسم کنگره خودتان را معرفی کنید؟
سلام دوستان مرضیه هستم همسفر علی
در کتاب از ۱۴ تصویر استفاده شده است، کدام تصویر بر فکر و خیالتان حک شده است و دلیل آن چیست؟
من با کشیدن هر نقاشی حال و هوای آن را احساس کردم پس چطور می‌توانم بین آن‌ها یک مورد را انتخاب کنم! من از کشیدن تصاویر لذت بردم و با تمام وجود احساسشان کردم و این اتفاق برای تک‌تک نقاشی‌ها افتاد، من تمام سرما و لبهٔ پرتگاه در لحظات عبور ماشین را حس کردم پس چطور می‌توانم توصیف کنم! یا نقاشی شماره ۶ تولدی دوباره، از این باب که زمان کشیدن نقاشی صورت با سرخوردن مداد به طور معجزه‌آسایی ساعت دو و نیم‌شب آشکار شد که اگر بارها تلاش می‌کردم نمی‌توانستم به آن زیبایی به تصویر بکشم و هنوز با مرور آن لحظات دگرگون می‌شوم.
لطفاً از حس خود وقتی برای اولین‌بار کتاب ۶۰ درجه زیر صفر را خواندید بیان کنید.
من عاشق کتاب شصت درجه شدم و ساعت‌ها با نقاشی‌ها و سخنان استاد مشغول شدم، لذت بردم و گریه کردم. تمام مکان‌هایی که رفتند و در موردش صحبت شد همه‌وهمه را تصور کردم و بی‌نهایت به آن‌ها علاقه‌مند هستم.
باتوجه‌به اینکه شما تمام تصاویر کتاب ۶۰ درجه زیر صفر را به تصویر کشیدید و به نمایندگی خیام اهدا کردید کدام تصویر برای شما حس و حال بیشتری داشت؟
باز هم نمی‌توانم از یک تصویر و یک نقاشی سخن بگویم و انتخاب یکی از این تصاویر مشکل است همه‌وهمه پر از زیبایی است که می‌شود ساعت‌ها در مورد حسی که از این تصاویر می‌گیرم صحبت کنیم.
در آخر اگر صحبتی دارید بفرمایید.
در آخر خدا را شکر می‌کنم که این فرمان برای من و مسافرم صادر شد و ما با کنگره آشنا شدیم و به رهایی رسیدیم. ان‌شاءالله بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای کنگره باشیم و در صراط مستقیم و ارزش‌ها قدم برداریم و از شما بسیار متشکرم که به سخنان من گوش دادید.

ویرایش متن و ارسال مطلب: همسفر مرضیه، رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)

عکاس: مرزبان خبری همسفر مائده
همسفران نمایندگی خیام نیشابور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .