English Version
English

قدرت خداوند تصویر روی کتاب ۶۰ درجه را نشان می‌دهد

قدرت خداوند تصویر روی کتاب ۶۰ درجه را نشان می‌دهد

سومین جلسه از دوره نهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره‌۶۰ ویژه مسافران نمایندگی ملایر، با استادی مسافر محسن، نگهبانی راهنما مسافر رضا و دبیری مسافر شهریار با دستور‌جلسه «کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و‌ تصاویر آن» روز سه‌شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شکر میکنم‌که دراین جایگاه قرارگرفتم و از نگهبان جلسه و دبیر جلسه هم تشکرمی‌کنم. درمورد دستورجلسه عبور از منطقه۶۰ درجه زیر صفر و تصایر آن یک چیزی که من باید یادبگیرم این است که ازکجا به کنگره آمده‌ام و دنیای اعتیاد چطوردنیایی بود؟ دنیایی که من بودم این بود که فکرمی‌کردم بدون مواد مخدر نمی‌توانم زندگی کنم، صبح که ازخواب بیدار می‌شدم تمام دغدغه من این بودکه اگر مواد نباشد که مصرف کنم چکارکنم اگر سیگار نکشم چکارکنم؟

آن زمان تعریف و جهان بینی من آن بود که مواد را چرا نکشم . ما در کنگره اول باید بدانیم که کجای کار هستیم. در زمان مصرف هیچ مسیری و هیچ چیزی نبود که بخواهد یک مصرف کننده را کاری کند که نگاهش تغیر کند. ما خیلی باید روی کتاب عبور از منطقه ۶۰درجه زیر صفر فکر کنیم مخصوصاً تصویر روی جلد آن.

من زمانی که در اعتیاد بودم افسردگی داشتم، نا امیدی داشتم، بی قراری و عدم تعادل جسم داشتم، محبت کردن را بلد نبودم و نمی‌توانستم با نزدیکانم ارتباط برقرار کنم و دنیایی پر از آشوب بودم. اینجا کتاب در اول تصویر یک تصویری را به ما نشان میدهد که نشان دهنده قدرت خداوند است. کویر، دریا، طوفان، شنزار، همه درقالب هم هستند و تصویر هستی هم همین طوری است و خداوند می‌تواند اگر بخواهد در بدترین شرایط همه چیز را تغیر دهد، یک مصرف کننده می‌تواند در بدترین شرایط وارد کنگره شود و درمان شود ولی باید راهش را طی کند. کتاب همین را می‌خواهد به ما بگوید و اگر راهش را طی نکنیم درمان و آرامش صورت نمی‌گیرد.

درمان همان روشDST و پله‌های ۲۱روزه است و باید انجام شود تا درمان صورت بگیرد. خیلی‌ها می‌آیند به کنگره و تا اسم ۱۱ماه سفر می آید میروند و چه کسانی می‌مانند؟ آنهایی که دارند این روش را اجراء میکنند. این کتاب به ما ایمان میدهد و یک سفر اولی چه زمانی به ایمان میرسد؟ زمانی که ۲ماه سفر کند و گوش به حرف راهنمایش باشد و ببیند که دارویش دارد رفته رفته کم میشود و حالش هم خوب است و ایمان قوی‌ترین سلاحی است که یک انسان می‌تواند داشته باشد و تا شخص به کنگره۶۰ و روش درمان ایمان نداشته باشد درمانی هم صورت نمیگیرد.

تایپ: مسافر علی صادقی
مرزبان خبری: امید عسگری
عکس: مسافر علی اسدی
ویراستاری و ارسال: راهنمای‌تازه‌واردین بهمن مشفق
مسافران نمایندگی ملایر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .