English Version
English

سختی راه تمثیل زمستان

سختی راه تمثیل زمستان

سومین جلسه از دورۀ هشتم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی دکتر مسعود با نگهبانی همسفر زهرا و دبیری همسفر مرضیه و استادی راهنما همسفر سمانه با دستور جلسه «عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر» در روز سه‌شنبه 22 خرداد ماه 1403، رأس ساعت 16:00 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که به من فرصت داد تا در این جایگاه خدمت کنم و از ایجنت و مرزبانان عزیز و نگهبان و دبیر هم متشکرم. کتاب عبور از منطقه 60 درجه بسیار پرمحتوا ست و من به طور کلی بیان می کنم این کتاب کتابی است مرجع، که فلسفه کنگره 60 در آن نوشته شده است. جناب آقای مهندس 17 سال اعتیاد را تجربه کرده اند و دنبال راه های زیادی برای درمان اعتیاد هم بودند ولی متاسفانه به نتیجه ای نرسیدند تا اینکه در سال 75 با الهام از ماه مبارک رمضان و با استفاده از تنظیم کردن، تثبیت و کاهش تدریجی روش DST را کشف کردند تمام تجربیات خود را ثبت می کنند و در کنار آن تجربیات استادانی هم داشتند. اگر شما کتاب را مطالعه کرده باشید بین مطالب صحبت های اساتیدشان را هم می بینید. با توجه به شرایط مهندس ایشان را راهنمایی می کردند جمع بندی جهان بینی و پروتکل و تجربیات شخصی جناب آقای مهندس درون کتاب گنجانده شده است و تصاویر هم در این کتاب هست که کمک کننده به درک بهتر مطالب کتاب است. همانطور که آقای مهندس اعلام کردند مثلث صوت، نور و حس کامل ترین مثلثی است که به ما کمک می کند در درک بهتر این مطالب این تصاویر هم نشان دهنده این مطلب است در صور آشکار این تصاویر می بینیم زمستان را نشان می دهد و جاده یخ زده اشاره می کند به شهر وجودی یک مصرف کننده و به مسافر و من همسفر کمک می کند وقتی مطالب را می خوانم در کنارش تصاویر را هم نگاه کنم.

سختی راه به زمستان تشبیه شده است. تصویر اول ماشین قرمز و سختی زمستان است و سرمای 60 درجه زیر صفر اشاره ای به فصل ها شده فصل زمستان، بهار، تابستان و پاییز به طوری که فردی که وارد کنگره 60 می شود برای درمان دقیقا در زمستان شهر وجودی خودش که دقیقا مانند طبیعت باید قدرت و نیروی زمستان را بگیرد و برای فصل بهار یعنی باید اطلاعات و آموزش را 3 ماه فصل بهار مسافر است که حس هایش باز می شود و فصل تابستان دقیقا گرم می شود و بهم می ریزیم مسافر هم همین است شهر وجودی اش بهم می ریزد و در ادامه مسیر البته در جهت مثبت وقتی به هم ریختگی دارد بدنش و جسمش آماده می شود برای رهایی و فصل پاییز نماد نظم و و انضباط است یعنی فرد مصرف کننده وقتی زمان رهایی اش می رسد تغییر می کند و نظم و انضباط درونش شکل می گیرد و ریزش برگها به نظر من دوری از ضد ارزش هاست. کتابی است که با توجه به تغییر آموزش و علم من لایه هایش برای من باز می شود تجربه من این بوده که در هر مقطعی آموزش من تغییر کرده و علم تغییر کرده برداشت من هم از کتاب تغییر کرده همانطور که برای مسافرم لازم و ضروری است برای من همسفر هم لازم است چون فلسفه وجود همسفر در کنگره پشتیبانی از مسافر برای رهایی است و همسفر باید این مطالب را مدام تکرار کند و به لایه های عمیق کتاب پی ببرد و آن دانش را کسب کند تا بتواند مسافرش را در این راه پشتیبانی کند. متشکرم که به صحبتهای من گوش کردید.

ششمین آزمون داخلی از دورۀ چهارم «همسفران نمایندگی مسعود» سه شنبه 22 خرداد 1403 رأس ساعت 15:00 برگزار شد.

تایپ: همسفر محبوبه، راهنما همسفر الهه (لژیون پنجم)
عکاس: همسفر زهرا (مرزبان خبری)
ویرایش و ارسال: همسفر رها (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی مسعود

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .