English Version
English

کتاب عبور از منطقه‌ی 60 درجه یک دفترچه‌ی راهنما برای ما مسافران می‌باشد.

کتاب عبور از منطقه‌ی 60 درجه یک دفترچه‌ی راهنما برای ما مسافران می‌باشد.

سومین جلسه از دوره شصت و سوم  کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه‌ی مسافران نمایندگی حکیم هیدجی با استادی مسافر سعید و نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر علی، با دستور جلسه‌ی * کتاب عبور از منطقه‌ی 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن * روز سه شنبه 22 خرداد ۱۴۰۳  ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
سلام دوستان سعید هستم مسافر: بنده هم خداوند را شاکر و سپاسگزارم که به من اجازه داد در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم. از ایجنت محترم و مرزبانان عزیز و تمام خدمتگزاران شعبه که تلاش می‌کنند تا من مسافر در این جایگاه قرار بگیرم و آموزش ببینم ممنون و سپاسگزارم. از راهنمای محترم حسین آقا افشاری سپاسگزارم که اجازه دادند در این جایگاه آموزش ببینم. دستور جلسه درباره کتاب ۶۰  درجه و تصاویر آن است. کتاب ۶۰ درجه یک دفترچه راهنما است. در حقیقت سرگذشت شخصی است که مثل من و شما به دام اعتیاد افتاده و غرق در تاریکی ها گشته. در این کتاب یک سری قوانین و اصولی است که به من مسافر می‌گوید چگونه سفر کنی تا مشکلی برایت پیش نیاید؟ 

کتاب در ابتدا بیوگرافی آقای مهندس را می‌گوید که داری مدرک مهندسی الکتروتکنیک بوده و اولین مخترع چشم های الکترونیکی بودند. آقای مهندس در گذشته دارای مال و اموال و چندین دستگاه خودرو و شرکت و مدرک مهندسی و جایگاه اجتماعی بالایی بودند اما غرق در تاریکی بودند و اینکه سرگذشت سخت و روزهای سختی را داشتند. آقای مهندس ترک‌های متعددی داشتند و روش‌های گوناگونی را امتحان کردند تا اینکه در ماه مبارک رمضان تصمیم می‌گیرند که مصرف خود را به اندازه‌ی مشخصی نظم و ترتیب بدهند و در ساعات مشخصی مصرف نمایند. من به این نتیجه رسیده‌ام هر شخصی وقتی تصمیم می‌گیرد که در صراط مستقیم قرار بگیرد، خداوند به او کمک می‌کند. در ماه مبارک هم خداوند کمک حال آقای مهندس شد و ایشان توانستند به روش DST و سیستم ایکس دست پیدا کنند. در کنگره‌ی۶۰ درمان اعتیاد با روش DST به سادگی و مثال آب خوردن انجام می‎‎شود در صورتی که در خارج از کنگره و دنیا عاجز از درمان اعتیاد مانده‎اند. در خارج از کنگره هنوز در رسیدن به صورت مساله‌ی اعتیاد مانده‏اند تا به درمان آن. دستاورد دیگر آقای مهندس دست یافتن به تئوری ایکس بود که این مجهول را به معلوم تبدیل کردند. در کتاب ۶۰  درجه به یک سری اساتید مانند استاد سلیور، استاد رعد و عقاب سفید اشاره کرده‏اند. از چهار قانون هم نام برده شده است: کتاب ۶۰ درجه که یک کتاب کاملی است برای درمان اعتیاد، چون به زبان بسیار ساده‌ای بیان شده است. هر خواننده‌ای از جزئیات آن سر در می‌آورد و قضیه برایش روشن می‌شود. کتاب ۶۰ درجه یک ویژگی خاصی دارد که در هر مقطع زمانی که مطالعه می‌کنی چیز جدیدی بدست می‌آوری. امیدوارم دوستانی که هنوز این کتاب را مطالعه نکردند حتماً آن را بخوانند. کتاب ۶۰ درجه کتابی است که ثابت شده است. یعنی ثبت با سند برابر است. برای همه سفر اولی های عزیز آرزوی بهترینها را دارم و امیدوارم که با خواسته و تلاش خودشان به رهایی برسند.

 

مرزبان محترم کشیک: مسافر محمد

عکاس: مسافر مهدی
صدابردار: مسافر امیررضا
تایپ: مسافر مرتضی
ثبت: مسافر هوشنگ

نمایندگی حکیم هیدجی - مسافران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .