English Version
English

این کتاب، خود آموزی برای درمان اعتیاد است

این کتاب، خود آموزی برای درمان اعتیاد است

دومین‌جلسه‌‌از دوره‌‌پنجم کارگاه‌های‌آموزشی‌خصوصی‌کنگره‌ 60 نمایندگی‌‌دامغان،با استادی مسافرمهدی،نگهبانی‌مسافرمحمدودبیری‌مسافرعلی‌اصغربادستورجلسه‌کتاب عبوراز منطقه‌شصت درجه‌زیرصفر و تصاویر آن سه‌شنبه22خرداد۱۴۰۳ساعت۱۷ آغاز به‌ کار کرد.

خلاصه‌ سخنان استاد:

سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر:

از نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند تا آموزش بگیرم و خدمت کنم. دستور جلسه کتاب عبور از منطقه شصت درجه زیر صفر و تصاویر آن نام دارد. بنیان محترم کنگره‌ در این کتاب بصورت بسیار ساده و روان مراحل درمان اعتیاد را توضیح می‌دهند.در واقع ایشان از آبروی خود گذشتند و اثری به یاد ماندنی برای مصرف کنندگان مواد مخدر، وکلیه اقشار جامعه تالیف نمودند. این کتاب به عنوان یک نوشتار مرجع در جلسات آموزشی‌ کنگره‌ مورد استفاده‌ قرار می‌گیرد. تنها تغییری که پس از چاپهای متوالی در این کتاب ملاحظه‌ می‌شود، مدت زمان پله‌های مصرف مواد از پانزده‌ روز به بیست و یک روز می‌باشد.طبق گفته آقای مهندس،هدف از نوشتن کتابها،یافتن دیدگاه جدیدمی‌باشد.از نکات مهمی‌ که در این کتاب به‌ آن اشاره‌ شده‌ است، موانع سختی‌ است که بر سر راه‌ مصرف کنندگان مواد مخدر قرار دارد. یک فرد مصرف کننده‌، برای درمان و رهایی‌ روشهای زیادی را امتحان می‌کند.این کتاب نقاط کور درمانهای امروزی را بررسی کرده،ضمن شفاف سازی فرآیند درمان، تعریف درستی‌ را از معضل اعتیاد بیان می‌کند.ضمن ارائه مشکلات موجود جهت رهایی و نجات از این بلای خانمان سوز، راه حل موثر جهت درمان را معرفی‌ می‌نماید.

این کتاب،خود آموزی برای درمان اعتیاد است. مانند چراغی برای تشنگان خواهان رهایی‌ است.تصاویر این کتاب بیانگر،حالات روحی و وضعیت جسمانی فردی است که،به تدریج با کاهش مصرف،در مسیر روشنایی قرار می‌گیرد.آقای مهندس دژاکام،در نامگذاری موءسسه،از کلمه شصت استفاده نموده‌اند که بر گرفته از نام همین کتاب است. با توجه به اینکه صورت مسئله‌ اعتیاد توسط بنیان محترم کنگره‌ 60،مشخص گردید، این شناخت باعث شد که درمان و ریکاوری در جسم شخص مصرف کننده،همچنین روان وی ایجاد گردد.مسیر درمان در این کتاب به گذرگاه سخت تعبیر شده‌ است. تمثیل برودت، نشاندهنده‌ سختی‌ و مشکلات موجود در راه رسیدن به درمان است. انسان با عبور از گذرگاه‌ سخت، آزموده‌ می‌شود. امیدوارم با پیروی از قوانین و مقررات داخلی‌ کنگره‌، سفر خوبی را تجربه‌ نمایید. از اینکه‌ به‌ صحبتهای من گوش کردید از همه‌ شما سپاسگزارم.

نگارش متن و تصاویر: مسافر فرامرز لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .