English Version
English

عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر

عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر

دومین جلسه از دوره هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ خیام نیشابوری در روزهای یکشنبه، با استادی مسافر ابراهیم و نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر علی با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن» در تایخ 20 خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان ابراهیم هستم مسافر.خداوند را بسیار شاکر و سپاسگزارم که در این جایگاه خدمتی قرار گرفتم، تا از شما مسافران عزیز و راهنمایان محترم آموزش بگیرم. اولین بار است که در این جایگاه قرار میگیرم، امیدوارم جلسه خوبی را در کنار هم داشته باشیم. این جایگاه دارای انرژی و استرس خاصی است و خیلی خوشحالم که این حس و حال را تجربه می‌کنم. در ابتدا از جناب مهندس دژاکام و همچنین خانواده‌ی محترمشان کمال تشکر را دارم که این بستر را برای ما مسافران فراهم کردند تا زیر این سقف بنشینیم و آموزش بگیریم. از راهنمای خوب و عزیزم آقا رضا تشکر می‌کنم که یازده ماه، بی تعادلی ها و حال بد من را تحمل کردند و به من آ موزش داد تا بتوانم حال خوشی که الان دارم را تجربه کنم. در اوایل ورودم به کنگره فرد کم صبری بودم و به هیچ عنوان آموزش پذیر نبودم و این آ موزش ها را بی فایده می‌دانستم و فکر می‌کردم که همه چیز رت می‌دانم ولی  با گذشت زمان و حضور در جلسات متوجه این موضوع شدم که اگر چیزی می دانستم در دام اعتیاد گرفتار نمی‌شدم. همچنین از راهنمای سیگارم تشکر می‌کنم که با راهنمایی های خوبشان توانستم به درمان قطعی سیگار برسم. و از همه خدمتگذاران شعبه تشکر می‌کنم که فضای آرام و دلنشینی را برای ما مسافران مهیا میکنند.

در باره دستور جلسه کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر، جناب مهندس دژاکام فرد محقق و جستجوگری بودند و به دنبال خدمت کردن به انسان ها، برای نجات جان انسان هایی که در شرکت ها کار می‌کردند، چشم های الکترونیکی را ساختند. جناب مهندس نزدیک به 17 سال درگیر مصرف مواد مخدر بودند و در اواخر، تخریب بالایی هم داشتند و چند بار هم ترک های نا‌موفقی انجام دادند. در ماه مبارک رمضان جناب مهندس تصمیم می‌گیرند برای اینکه بتوانند روزه بگیرند مصرف مواد خود را منظم کنند، در اولِ کتاب 60 درجه هم گفتند در اوایل به هیچ عنوان به فکر کنار گذاشتن مواد خود نبودند، ولی به مرور همین تصمیم، دریچه‌ای شد برای پیدا شدن روش DST  و درمان قطعی اعتیاد. در یک قسمت از کتاب ۶۰ درجه زیر صفر جناب مهندس بیان کردند که، استادان ایشان هیچگاه به طور مستقیم به ایشان نگفتند که باید مواد را ترک کند، ولی ماه  رمضان و منظم کردن مصرف مواد باعث شد که جناب مهندس پله پله مواد خودشان را تیپر کنند و بتوانند به درمان برسند. بعد از درمان شدن، کتاب عبور از منطقه ۶۰درجه زیر صفر را به رشته تحریر در آوردند. این کتاب کاملاً مستند هست و به طوری زندگی نامه جناب مهندس دژاکام است.

 این کتاب برای تمام افراد قابل استفاده است، و هر فرد می‌تواند برداشت مخصوص خودش را از این کتاب داشته باشد. تصاویر کتاب،چهارده تصویر است که هر کدام از این تصاویر دارای مضمون خاصی است و هر کدام از تصاویر دارای موسیقی مخصوص به خود است که بعضی از آنها ساخته شده است و برخی دیگر در دست ساخت است. در انتها برای همه شما دوستان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید متشکرم.

 

تایپ و بارگزاری: خدمتگزار سایت، مسافر محمد(لژیون سوم)

 

عکس: مسافر حسین (لژیون دهم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .