English Version
English

تمام نکات مهم درمان اعتیاد به روش DST در کتاب ۶۰ درجه بیان شده است

تمام نکات مهم درمان اعتیاد به روش DST در کتاب ۶۰ درجه بیان شده است

جلسه نهم از دوره اول کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی محمدی‌پور قم، با استادی راهنمای تازه‌واردین مسافر مجید، نگهبانی مسافر حامد و دبیری مسافر آرش با دستور جلسه (کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن) روز سه‌شنبه مورخ ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ آغاز بکار نمود.

سخنان استاد:

سلام دوستان مجید هستم مسافر، از همکارانم در قسمت راهنمای تازه‌واردین و از نگهبان و گروه مرزبانی تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم تا آموزش بگیرم و خدمت کنم.

دستور جلسه درباره کتاب ۶۰ درجه است یعنی همه چیز کنگره. کتاب ۶۰ درجه کتابی است که روز اولی که من به کنگره آمدم کلیه آموزش‌هایم بر اساس همین کتاب بود و تمام چیزهایی که یاد گرفتم، از تجربیات جناب مهندس بود، تجربیاتی که مشابه بود بین همه‌ مصرف‌کننده‌ها و جناب مهندس نیز تجربه کرده بودند، آن را به عمل در آوردند و با از خود گذشتگی که داشتند تجربه خود را در اختیار انسان‌هایی همچون ما قرار دادند، با اینکه لزومی نداشت این کار را انجام بدهند و می‌توانستند بروند و به زندگیشان برسند، اما با نوشتن این کتاب همه‌ تجربیات و سختی‌هایی که تجربه کرده بودند را در اختیار من مجید قرار دادند که بتوانم رها و درمان بشوم، تا پس از چندسال به زندگی خوبی دست پیدا کنم و آرامش داشته باشم و بتوانم آموزش‌هایی دریافت کنم که هیچ کجای زندگی‌ام این آموزش‌ها را دریافت نکرده‌ام.

وقتی کتاب ۶۰‌ درجه را مورد مطالعه و تفکر قرار می‌دهیم علاوه بر روش درمان، جهان‌بینی را نیز آموزش می‌گیریم و در جملات استادان جناب مهندس کلی درس‌های جهان‌بینی وجود دارد.

واقعا به نظر من پایه و اساس کنگره همان کتاب ۶۰ درجه، کتاب مرجع و کاملی می‌باشد، سیستم ایکس از دل آن کتاب بیرون آمده است و در حدود ۲۵ سال پیش جناب مهندس آن را شکافته است و در درمان اعتیاد از آن استفاده می‌شود.

امروزه آزمایش های زیادی در مورد بیماری‌های مختلف انجام می‌شود که در این زمینه‌ها به نتایج خیلی خوبی دست یافته‌اند. پس کتاب ۶۰ درجه  کتابی خیلی خوب، جامع و کامل است و اگر من مجید از آن آموزشی گرفتم و از تصاویر آن درس گرفته‌ام و درمان شدم، آیا می‌توانم این علم را انتقال بدهم؟

جناب مهندس می‌گویند یک روزی این کتاب در همه خانه‌ها یافت می‌شود و در جامعه از آن استفاده می‌شود، خیلی‌ها بیرون از کنگره ۶۰ دچار این بیماری اعتیاد هستند و تعریف درستی از صورت مسئله اعتیاد و درمان آن ندارند، خیلی از آن‌ها مثل ما می‌خواهند از این تاریکی بیرون بروند اما راه را پیدا نکرده‌اند و ما باید با کلام و با رفتار درست علم کنگره ۶۰ که برگرفته از کتاب ۶۰ درجه است را گسترش بدهیم، تمام نکات مهم درمان اعتیاد به روش DST در کتاب ۶۰ درجه بیان شده است.

متاسفانه بیرون از کنگره ۶۰ خیلی‌ها بخاطر پیدا نکردن راه درمان درگیر روش‌های غلطی هستند که دچار تبعات سخت و گاهی غیرقابل جبران می‌شوند، وظیفه من مسافر این است که اگر این‌جا راه را به من نشان می‌دهند در ادامه آموزش‌های لازم را برای پیمودن راه به من می‌آموزند و من به بیرون از کنگره انتقال بدهم، امیدوارم این کتاب را بتوانیم به بهترین وجه بیاموزیم و به دیگران انتقال بدهیم.

تهیه وتنظیم: گروه وبلاگ نویسان مسافران نمایندگی محمدی پور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .