English Version
English

کنگره مانند باران رحمت است.

کنگره مانند باران رحمت است.

جلسه یازدهم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 شعبه دهخدا، با دستور جلسه کتاب عبور از منطقه منفی 60 درجه و شرح تصاویر آن با استادی راهنمای محترم مسافر روح‌الله، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر بهمن روز سه‌شنبه 1403/03/22 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

 


خلاصه سخنان استاد: سلام دوستان روح‌الله هستم یک مسافر، خدا را شکر می‌کنم که امروز اینجا هستم تا اولین مشارکت را انجام دهم و بدانم آنچه را که نمی‌دانم.
کتاب 60 درجه اولین کتابی است که آقای مهندس آن را نوشته است، از اولین روز سفر خود آقای مهندس قصد ابداع و بنا کردن کنگره را نداشتند. ایشان میگویند من یک بازی را شروع کردم که بتوانم روزه‌بگیرم، در طی سفر ایشان اساتیدی داشتند که راهنمایی می‌کردند و به ایشان می‌گفتند اتفاق‌هایی که می‌افتد را ثبت کن و بنویس که بعداً به درد خواهند خورد.
من خودم چندین بار این کتاب را خوانده‌ام ولی در اولین بار مطالعه به خودم گفتم که این نقاشی‌ها را یک بچه کشیده است، بعداً که راهنمایم عکس‌ها را توضیح داد متوجه شدم که معنی هرکدام از عکس‌ها چه بوده، من به‌شخصه عکس غسل در صحرا را خیلی دوست دارم زیرا کنگره مانند باران رحمت است.
برای من که روزی 50،60 سی‌سی شربت تریاک می‌خوردم و از همه‌جا رانده‌شده و مستأصل بودم کنگره مانند باران رحمت است.
یک مطلب در مورد اعضای شعبه خودمان عرض کنم که سفر اولی‌ها همچنین سفر دومی‌ها سعی کنند زمانی که به شعبه می‌آیند و پیراهن سفید تنشان است،از کارهای ضد ارزش در محیط اطراف شعبه خودداری کنند.
از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید تشکر می‌کنم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .