English Version
English

گروه خا نواده-کتاب ۶٠درجه زیر صفر الگویی برای درمان اعتیاد

گروه خا نواده-کتاب ۶٠درجه زیر صفر الگویی برای درمان اعتیاد

به نام قدرت مطلق

کتاب 60درجه زیر صفر یکی از مهم ترین وکلیدی ترین وکاربردی ترین کتاب های اقای مهند س دژاکام است، این کتاب از چهارده تصویر تشکیل شده است، که ۱۲تصویر داخل کتاب ودو تصویر یکی روی جلد ودیگری پشت کتاب است، این کتاب مخصوص مصرف کننده ها، خانواده های انان، پزشکان ومتخصصان فعال در حوزه اعتیاد می باشد. کتاب ۶٠درجه به گونه ای است که باهمان بار اول خواندن ان می توانید با نویسنده کتاب هم ذات پنداری داشته باشید وانگار که طرف صحبت نویسنده با خود شما است. 

 کتاب ۶٠درجه، تشکیل شده از مباحث، طریقه درمان اعتیاد برسی حالت روحی وروانی فرد مصرف کننده، ترک های ناموفق وعوارض ان ها،بررسی ترکیبات تریاک از نظر پزشکی، صحبت ها وراهنمایی های اساتید اقای مهندس با ایشان.ی  

اقای مهندس از زمانی که این کتاب رانوشتند تا به امروز اجازه هیچ تغییر و ویرایش را در کتاب ندادند. 

تصاویری که درکتاب وجود دارد به بهترین شکل حالت ها وشرایط یک مصرف کننده را نشان می دهد، مصرف کننده ای که به علت استفاده از مواد مخدر، حس هاش بسته شده وبه اصطلاح یخ زده است سفر خودش را از سرمای ۶٠درجه زیر صفر شروع می کند ودر طی سفر با تلاش وکوشش خودش وبیدار شدن نیروهای درون وبه کمک نیروهای قدرت مطلق از تاریکی خارج می شود وبه روشنایی می رسد، مانند جوانه کوچکی از گیاه، که دوباره شروع به رشد کردن می کندوسبز می شود وروزی تبدیل به یک درخت استوار می گردد. 

کتاب ۶٠ درجه تنها کتابی است که از زبان یک مصرف کننده، تمامی مشکلات ومسائل وحالت های روحی وروانی وجسمی یک فرد مصرف کننده به مواد مخدر را بیان می کند. 

در این کتاب گفته می شود که چگونه جسم با مصرف مواد مخدر تخریب شده واز تعادل خارج می شودو سیستم شبه افیونی درست کار نمی کنند وانسان فرمانروایی خودش را از دست می دهد ، چون مواد مخدر اولین کاری را که انجام می دهند فرمانروایی انسان را بر جسم اش از او می گیرد؛ که با درمان به روش DST،همراه با شربت OT به جسم فرصت باز سازی داده می شود وسیستم های از کار افتاده دوباره راه اندازی می شود. 

درکل کتاب ۶٠ درجه، کتابی است کاملا کاربردی ودارای مفاهیم روشن برای درمان اعتیاد است که به سوال های بی شمار، مصرف کننده ها، خانواده های ان ها وجامعه پاسخ داده می شود.بعد از خواندن این کتاب کسی نمی تواند بگوید: که مصرف کنندگان انسان های بی اراده وبی مسولیتی هستند که نمی توانند مواد مصرف نکنند. 

 

 

 

 

تایپ و ویراستاری: همسفر ساناز راهنمای لژیون اول

همسفران نمایندگی کیش 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .