English Version
English

تشریح صورت مسئله اعتیاد و شکافتن گره‌های کور

 تشریح صورت مسئله اعتیاد و شکافتن گره‌های کور

هشتمین جلسه از دوره یازدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران نمایندگی گرگان به نگهبانی همسفر مریم، دبیری همسفر سحر و استادی‌ همسفر غزاله با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن» در روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه  ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۵ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

ابتدا خدای خودم را شکر می‌کنم که توانستم در این جایگاه قرار بگیرم خدمت کنم و آموزش بگیرم و خدا را شاکرم که در مسیر کنگره قرار گرفتم و درود و سپاس من نثار جناب مهندس که راه را بر گمشدگان نمایان کرد مهندس حسین دژاکام، پس از ۱۷ سال اعتیاد، سر انجام در بهمن ماه ۱۳۷۵، مصادف با ماه مبارک رمضان، با الهام از روزه و نظم حاصل از روزه داری، موفق شدند میزان مصرف مواد خود را منظم و تثبیت نمایند و این امر، مقدمه و جرقه‌ای شد برای ابداع کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین متد درمان جامع اعتیاد یعنی DST.کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر نیز پس از ۲۷ سال  انتشار، هم اکنون به چاپ هفتادم که هر بار با تیراژ ده هزار جلد منتشر شده، رسیده است و یکی از پرتیراژترین کتاب‌های حوزه درمان اعتیاد در سطح جهانی می‌باشد، ضمن اینکه این کتاب به زبان انگلیسی و فرانسه نیز ترجمه و در سایت‌های بزرگ حوزه اعتیاد دنیا معرفی شده است.

کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر، ضمن تشریح صورت مسئله اعتیاد و شکافتن گره‌های کور بیماری اعتیاد بیانگر حالات درونی و بیرونی یک مسافر سفر اول می‌باشد در مورد تصاویر این کتاب که مهم‌ترین لحظات یک انسان مصرف‌کننده و در حال سفر و تا پایان سفر را به زیباترین شکل ممکن به تصویر کشیده است و بیانگر شرح‌حال ایشان در طول سفرشان است. بلکه مرجع خوب و جامع و کاملی است برای درست زندگی کردن. که از خودشناسی شروع کنیم و درنهایت به خداشناسی برسیم، گام در صراط مستقیم برداریم و به‌آرامی مشکلات را حل نماییم و مسئولیت کارهای خود را به عهده بگیریم و باور کنیم که آنچه وجود دارد عشق و محبت و دوست داشتن است و غیر این هیچ نیست. در این کتاب خیلی از مشکلات یک مصرف‌کننده به زبان ساده‌تر بیان‌شده است که شاید ما هیچ‌وقت به آن توجه نمی‌کردیم، همین باعث شده من همسفر هم یاد بگیرم نقطه تحمل خودم را بالا ببرم و همچنین صبرم را زیاد کنم. خدا را شکر که با خواندن این کتاب می‌توانیم در مسیر ارزش‌ها قرار بگیریم وزندگی پر از صلح و آرامش را تجربه کنیم. بیش‌تر از این وقت جلسه را نگیرم و از مشارکت شما دوستان استفاده کنم از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همه‌ی شما ممنونم.

و در ادامه جلسه راهنمایانان و راهنمایان تازه‌وارذین در «نمایندگی گرگان» برگزار گردید؛

تایپ: همسفر سحر، راهنما همسفر حدیقه(لژیون چهارم)
عکس: همسفر یگانه، راهنما همسفر نصیبه (لژیون اول)
ویرایش، ارسال: همسفر نفیسه،مرزبان خبری
همسفران نمایندگی گرگان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .