English Version
English

کتاب۶۰ درجه بهترین هدیه وآموزش برای درمان اعتیاداست .

کتاب۶۰ درجه بهترین هدیه وآموزش برای درمان اعتیاداست .

جلسه سیزدهم از دوره بیست پنجم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی عطارنیشابوری با استادی راهنماهمسفربهاره و نگهبانی همسفرمحبوبه و دبیری همسفرراضیه با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر » دوشنبه 21 خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد :

خداوند را بار دیگر سپاسگزار و شاکر هستم که اجازه‌ی خدمت کردن را به من دادتادر خدمت شما باشم و از مشارکت‌های شما آموزش بگیرم. دستور جلسه‌ی امروز در مورد کتاب ۶۰ درجه و تصاویر آن است. همه‌ی ماهم سفران و مسافران حداقل یک‌بار شده که این کتاب را در دستمان بگیریم، و کتاب را عمیق و یا گذرا بخوانیم. محتوای این کتاب یکی از اصلی‌ترین پربارترین ابزارها در کنگره ۶۰ است. که توسط آقای حسین دژکام به نگارش درآمدهاست. ایشان با الهام از ماه رمضان مصرف خودشان را نظم دادند و متد دی اس تی را اختراع کردند. کتاب ۶۰ درجه سخنی است که از دل نویسنده آمده است. همه ما می‌دانیم که سخنی که از دل برآید بر دل می‌نشیند.

این کتاب دارای ۱۴ تصویر است که شروع و پایان سفر یک مصرف‌کننده رانشان می‌دهد. که دو تصویر مربوط به روی جلد کتاب است که نشان‌دهنده‌ی قدرت خداوند است. معنی آن این است که درون انسان رانشان می‌دهد، تصویر دوم کسی رانشان می‌دهد که در سفر دوم است و مانند عقابی است که رهاشده است. تصویر بعدی یخبندان است. و تصاویر بعدی مربوط به درخت پوسیده است. وقتی انسان درگیر مواد بوده است جسم و فکر وروان او آلوده بوده است. اما با گذشت زمان توانسته درخت پوسیده وجود خود را از بین ببرد و تبدیل به جوانه شود. و تصویر بعدی نبرد درون است که درواقع نبرد بین عقل و نفس است؛ و تصاویر بعدی غسل در صحرا است، که انسان‌های از اقوام و فرهنگ‌های مختلف هستندوبه فردی که در صحرا است جامه‌ی سفید می‌دهند که نشان پاکی و رهایی فرد است. توصیه می‌کنم این کتاب را یک‌بار بخوانید، چون به زبان ساده است و نیاز به تحصیلات آن‌چنانی ندارد و به‌راحتی موضوع آن را می‌فهمید. کسی که در سفر اول است اگر بخواهد درست سفر کند باید کتاب ۶۰ درجه را مطالعه کند تا در سفر خود دچار مشکل نشود. چون این کتاب خودش یک راهنما برای ما به‌حساب می‌آید.

از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید ممنونم.

ودر ادامه جلسه کمک راهنمایان با حضور ایجنت و مرزبانان برگذار شد

عکاس:مرزبان خبری همسفر انسیه
تایپ ویرایش :همسفرانسیه لژیون 9
نمایندگی همسفران عطار نیشابور

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .