English Version
English

کتاب 60 درجه؛ روایتی بدون پرده از بی رحمی مواد مخدر است

کتاب 60 درجه؛ روایتی بدون پرده از بی رحمی مواد مخدر است

ششمین جلسه از دور دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه مسافران با استادی مسافر محسن، نگهبانی مسافر داود و دبیری  موقت  مسافر بهزاد با دستور جلسه " کتاب 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن "   دوشنبه 21 خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷  آغاز به کارکرد.


سخنان استاد:
خداوند را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم، دستور جلسه این هفته کتاب عبور از منطقه 60  درجه زیر صفر و تصاویر آن است، ان شاء الله که بتوانم حق مطلب را ادا کنم، کتاب مذکور یک نوع مرجعیت برای مصرف‌کنندگان دارد و در واقع جناب آقای مهندس شرح‌حال دوران تاریکی و مصرف مواد را تا رسیدن به رهایی  را بدون پرده و صادقانه بیان می‌کنند. این دومین بار است سفر اول را طی کردم و دو بار این کتاب را مطالعه کردم و هر بار مطالب خاص و جدیدی را از آن متوجه شدم و مطمئن هستم این بار مطالب جدیدتری را پیدا خواهم کرد.

علاقه شدیدی به این کتاب دارم، زیرا این کتاب به عنوان ریشه و مرجع ما در کنگره است. جناب آقای مهندس زمانی که این کتاب را به نگارش درآوردند، همانند معجزه حضرت موسی (ع) که از بعد ماجرای عصا، اصلاً خبر نداشتند و هیچ‌وقت این فکر را نمی‌کردند که قرار است چه اتفاقی بعد از فرود آوردن عصا میافتد. آقای مهندس زمانی که این کتاب می‌نوشتند هیچ‌وقت به این فکر نمی‌کردند که ممکن است این کتاب بتواند هزاران نفر را به رهایی مطلق برساند و کانون خانواده‌هایشان گرم کند.  به عقیده من مهم‌ترین پیام کتاب این است که هیچ‌کس قرار نیست در تاریکی مطلق مواد مخدر بماند و همیشه راهی برای رهایی و برگشت به زندگی عادی و رهایی از موادمخدر وجود دارد. در پایان می‌خواهم که همه عزیزان کتاب 60 درجه زیر صفر مطالعه کنند و مطالب آن را به معنای واقعی کلمه درک کنند.

تایپ: مسافر فرهاد

تنظیم و ویرایش: مسافر محسن

عکس : مربان خبری مسافر علیرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .