English Version
English

کتاب 60 درجه بهترین هدیه و شاه کلید می تواند باشد

کتاب 60 درجه بهترین هدیه و شاه کلید می تواند باشد

پنجمین جلسه از دور دوازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰؛ نمایندگی اردستان با استادی مسافر کمال و نگهبانی مسافر ابراهیم و دبیری مسافر مهدی  با دستور جلسه " کتاب ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن " یکشنبه ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:


با تشکر و سپاس از جناب مهندس دژاکام برای فراهم ساختن این بستر و از راهنمای بزرگوارم حسین آقای ایوبی سپاسگزارم برای تمام آموزش‌هایی که از ایشان گرفتم.


در رابطه با دستور جلسه اگر بخواهیم صحبت کنیم، در تمام علم‌ها و روش‌ها، متد دی اس تی که جناب مهندس کشف کردند می‌تواند بزرگترین کشف باشد. در این دوران جناب مهندس تاکید فراوان دارند که از من یک قدیسه نسازید. من یک محقق معلم و دانشمند هستم. معمولاً اکثر علم‌ها یک مرجع‌هایی دارند که وقتی به یک مشکلی یا مسئله‌ای برمی‌خورند و یا یک سوالی دارند، به کتاب مرجع مراجعه می‌کنند.


در کنگره ۶۰ و در بحث درمان اعتیاد کتاب مرجع، کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه است که از بنیان کنگره در اختیار تمام افراد کنگره قرار دارد و راهنما باید به رهجو یادآوری کند که حتماً کتاب را از نشریات خریداری کرده و مورد مطالعه قرار دهد. اگر رهجو در طول سفر به مشکلی بر بخورد و با مراجعه به کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه و با کمک راهنما، از موضوعات کتاب مطالعه کند و هر آنچه که مطالعه کرده و به جز جز کتاب دقت و به صورت عمل در بیاورد از مشکل رهایی پیدا خواهد کرد.


در کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه هر آنچه موضوعی که آقای مهندس نوشته است برای آن موضوع، سی‌دی هم در اپلیکیشن موجود می‌باشد. اگر هر کسی که در کنگره ۶۰ می‌باشد این کتاب را مطالعه کند به خیلی از جواب‌های خود خواهد رسید. من یک راهنما هستم و هر زمانی که فرصتی برایم پیش بیاید کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه را می‌خوانم و با هر بار خواندن یک نکته جدیدی را برداشت می‌کنم.


این کتاب ۱۴ عدد تصویر دارد و هر تصویری برای خودش دو تا سی‌دی هم دارد و این تصاویر از شرح حال تازه وارد شروع می‌شود تا رهاییِ رهجو ادامه دارد. خواندن این کتاب لذتی دارد که در طول سفر با خواندن آن به این لذت سرشار خواهید رسید.

تایپ: مسافر مجتبی لژیون دوم

عکاس: مسافر ابوالفضل لژیون اول

تنظیم و ارسال : مسافر محمد رضا لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .