English Version
English

مدیون کتاب ۶۰ درجه و دانش و آگاهی کنگره هستم

مدیون کتاب ۶۰ درجه و دانش و آگاهی کنگره هستم

جلسه‌ پنجم از دوره‌ بیست و پنجم کارگاههای آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰؛ نمایندگی اروند آبادان، با استادی مسافر کریم، نگهبانی مسافر محمد حسن و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه « کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن » در روز یک‌شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.  

سخنان استاد:

سلام دوستان کریم هستم مسافر

از نگهبان جلسه تشکر می‌‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه بنشینم و خدمت کنم خدا را شکر می‌کنم در این جایگاه هستم. در اول صحبتم می‌خواهم بگویم که چرا جناب مهندس کتاب ۶۰ درجه را برای منِ کریم با تصاویر طراحی کرده است، باز هم جزء صحبت‌های آقای مهندس است که می‌فرماید: نیروی بازدارنده چگونه می‌تواند من را منحرف کند و اول تصاویر را برای من می‌فرستد و بعد که دید کم کاری کردم القاعات منفی پشت سر هم می‌آیند و تبدیل به یک عمل ناشایسته می‌شود. در کتاب ۶۰ درجه طبق تصاویر، می‌خواهد به من بگوید که درون منِ مسافر چه می‌گذرد و الان در حال حاضر چه هست‌ و گذشته چه بوده و حتی از آینده هم می‌خواهد خبر دهد و در کنار تصاویر کتاب یک سری قوانین را هم پیاده کرده است‌، یعنی چهارده قانون و چهارده تا تصویر که آن قوانین، قوانین الهی هستند و به هیچ عنوان قابل تغییر نیستند یعنی من در آنها نمی‌توانم تغییر ایجاد کنم، مگر اینکه آنها را به نحو احسن فرمان‌برداری کنم و مطیع باشم. چیزی که اینجا یاد می‌گیرم اگر آن را عملی نکنم به هیچ عنوان به نتیجه نمی‌رسم. 

از تجربه خودم بخواهم بگویم، قبل از ورود به کنگره هر کاری می‌کردم نمی‌توانستم به نتیجه برسم و آن کار یک هفته بیشتر دوام نمی‌آوردم، الان چه اتفاقی افتاد که نزدیک به دو سال در شعبه هستم و منظم و سر ساعت معین می‌روم و می‌آیم و همه این‌ها را مدیون کتاب ۶۰ درجه و دانش و آگاهی کنگره هستم. نمی‌گویم من همه‌ی آنها را کامل به اجرا گذاشته‌ام ولی خدا را شکر فهمیدم و طبق فرمایشات راهنمایم آقای علیرضا بیات و آقای مهندس که همیشه می‌گوید که بد‌، بد است و خوب، خوب است. من که چیزی از خودم ندارم و هر چه هست از دانش و آگاهی کنگره است‌.

اولین تصویری که روی جلد کتاب ۶۰درجه است نمایشگر قدرت خداوند است و می‌خواهد قدرت خداوند را به من نشان بدهد یعنی در درون من الان چه آشفتگی وجود دارد و می‌توانم درونِ خودم را دوباره نابود کنم و یا می‌توانم آباد کنم و آن هم بستگی به خودم دارد و صاحب اختیار هستم و کنگره هم همین را می‌گوید که صاحب اختیار هستید.

 در کتاب ۶۰ درجه نکته کلیدی و مهمی که هست و من فهمیدم دو مقوله جدا از هم وجود دارد که یکی بنام ترک و یکی بنام درمان‌ است و قبل از ورود من به کنگره همیشه می‌گفتم بروم و ترک کنم و چکار کنم که دیگر مصرف نکنم ولی کنگره ۶۰ به من می‌گوید که ترک در کار نیست و شما باید درمان بشوید و بیمار هستید و اعتیاد یک نوع بیماری است و باید درمان شود و تمام این گفته‌های آقای مهندس در کتاب ۶۰ درجه هست، بقیه تصاویر هم همین گونه است و تا تصویر شماره ۴ به من می‌گوید که فکر کن این مربوط به گذشته تو بوده است و از تصویر شماره ۴ به بعد اگر من در صراط مستقیم باشم‌، آن تغییرات شکل می‌گیرد و من واقعا لمس‌شان کردم‌ و هر موقع کار خوبی انجام دادم ‌پاداشش به خودم برگشته است و یا اگر کار بدی انجام دادم‌ باز حال خرابی آن را خودم دیدم‌ و در کنگره به این آگاهی رسیدم و دانستم که حتی آن گمان بد هم حال من را بد می‌کند.

ممنونم که به صحبت هام گوش دادید.

تایپ مطلب: مسافر حسین لژیون چهارم 

ویرایش و ارسال مطلب: مسافر محمود لژیون هفتم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .