English Version
English

کتاب 60 درجه از ارکان درمان اعتیاد

کتاب 60 درجه از ارکان درمان اعتیاد

جلسه‌ی یازدهم از دوره‌ی بیست و هشتم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی رودهن با استادی مسافر محسن نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر مجتبی با دستور جلسه‌ی «کتاب عبور از منطقه‌ی ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن» روز دوشنبه 21 خرداد‌۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.



خلاصه سخنان استاد:
آنچه که برای خود من در مورد کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر جالب بود، در زمان ورود به کنگره یک بسته‌ای به من دادند که  دو تا جزوه جهان‌بینی و کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر داخل آن بود.
جالب است بدانید من خیلی سواد ندارم، ولی زمانی که صفحه اول کتاب را شروع کردم به خواندن، بزرگنمایی نمی‌کنم، ولی چیزی به من الهام شد که این کتاب را تا انتها بخوانم.
چندصفحه‌ای را خواندم، جایی در کتاب نوشته‌شده بود که حتی اگر مطلبی را متوجه نشدی اشکالی ندارد، بخوان و ادامه بده. برای بار اول خیلی متوجه موضوعات داخل کتاب نشدم ، مجدداً کتاب را از اول شروع به خواندن کردم و به این نتیجه رسیدم که الفبای درمان در کنگره 60 همان کتاب 60 درجه است.
آقای مهندس دژاکام در همین کتاب می‌فرمایند: اگر کسی این کتاب را درست بخواند، حتی اگر کنگره هم نیاید، می‌تواند به درمان برسد، اما مشروط به اینکه بفهمد که این کتاب به ما چه می‌گوید، نه اینکه فقط بخواند و از کنارش به‌راحتی بگذرد. البته از دیگر کتاب‌ها و سی‌دی‌های آموزشی آقای مهندس هم نباید غافل شویم.



تصاویر و مطالب زیبای کتاب، مخصوصاً من این را به سفر اولی‌ها می گویم که تازه مسیر درمان را شروع کردند، اگر این کتاب را بخوانید، در ادامه سفرتان دقیقاً درمان اعتیاد را با آن زندگی می کیند، یعنی هر آنچه جناب آقای مهندس دژاکام در این کتاب تجربه و در این کتاب تفسیر کردند، با لحظه‌به‌لحظه آن می‌توانم به مسیر درمانم ادامه بدهم.
لذا این کتاب یکی از ارکان درمان است، من خودم این کتاب را با دقت تمام مطالعه می کنم، مثلاً تصویر غسل در صحرا، در این کتاب یکی از زیباترین تصاویر است که نشان می‌دهد زمانی که به رهایی از اعتیاد دست پیدا می‌کنم و گل رهایی از  آقای مهندس دژاکام دریافت می‌کنم، همان غسل در صحرا است، همچنین تصویر درخت پوسیده دقیقاً تمثیل ورود من به کنگره است.
کتاب 60 درجه ازاین‌جهت اهمیت دارد که می‌خواهد بفهماند، درمان اعتیاد وجود دارد و اتفاق افتاده است.



در ادامه دریافت گل رهایی مسافر علی، رهجوی راهنمای محترم مسافر علی:



دریافت نشان سه ماه رهایی مسافر محسن، رهجوی راهنمای محترم مسافر پوریا:



عکاس: مسافر حسین
تنظیم و ارسال: مسافر محسن


 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .