English Version
English

کتاب 60 درجه برای من بسیار الهام‌بخش بود

کتاب 60 درجه برای من بسیار الهام‌بخش بود

جلسه یازدهم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی دکتر مسعود؛ به استادی مسافر محسن، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر حیدر، با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن» دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محسن هستم یک مسافر؛ در ابتدا خدا را شکر می‌کنم که به من این توفیق را داد تا امروز بتوانم در این جایگاه خدمت کنم.
یک مقداری از خودم می‌گویم و سپس به دستور جلسه امروز «کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن» می‌پردازم.
من هم مانند بسیاری از افراد، مصرف مواد مخدر را خیلی زود و در سنین پایین آغاز کردم و متأسفانه مصرف مواد باعث شده بود که من با آدم‌های خلاف‌کار زیادی آشنا شوم و معاشرت داشته باشم. در آن دوران خیلی تحت فرمان عقل نبودم و رفتار و کردار من کاملاً تحت تأثیر نیروهای منفی بود. لطف خداوند شامل حالم شد تا با کنگره ۶۰ آشنا شوم در غیر این صورت نمی‌دانم چه سرنوشتی در انتظارم بود. سال‌های زیادی تلاش کردم که حداقل مواد را کنترل‌شده مصرف کنم ولی نتوانستم و دائماً یا نشئه و یا خمار بودم. خدا را شکر می‌کنم که از طریق یکی از دوستان با کنگره ۶۰ آشنا شدم. هنگامی‌که وارد شعبه دکتر مسعود شدم، محبت تمام وجودم را فراگرفت و وقتی راهنمای تازه واردین مرا در آغوش گرفت روحیه و انرژی تازه‌ای دریافت کردم.
در ابتدای ورودم به لژیون به خاطر ناآگاهی دائماً دیگران را قضاوت می‌کردم. در ادامه وقتی کتاب ۶۰ درجه زیر صفر را خواندم و با سرگذشت آقای مهندس آشنا شدم مسیرم تغییر پیدا کرد و متوجه شدم که تخریب من در مقابل بسیاری از افراد به‌مراتب کمتر است. وقتی با روش‌های غیرعلمی می‌خواستم مواد را ترک کنم، فقط نوع مواد تغییر می‌کرد ولی در کنگره ۶۰ با روش DST و درمان تدریجی آشنا شدم و به درمان رسیدم. من با کتاب ۶۰ درجه زیر صفر همذات‌پنداری کردم؛ خصوصاً در آن زمان که آقای مهندس پس از گذشت ۷۲ ساعت از آخرین مصرف خود فرمودند باوری در ناباوری. این برای من انگیزه بالایی به وجود آورد و آن تصویر که در کنار یک درخت پوسیده یک نهال در حال رشد بود و در مقابل نیز درختان سر به فلک کشیده بودند، برای من بسیار الهام‌بخش بود. من الآن که ۹ ماه است رها شده‌ام معنی این تصویر را می‌فهمم و درک می‌کنم که من هنوز هم یک نهال هستم و چنانچه مراقب نباشم دوباره ممکن است از مسیر خود منحرف شوم؛ زیرا جسم من به درمان رسیده است ولی در حوزه جهان‌بینی هنوز راه زیادی در پیش دارم.
خیلی ممنونم که به صحبت‌هایم توجه نمودید.

تایپ: مسافر محمود
تنظیم: مسافر ابوالفضل

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .