English Version
English

کتاب 60 درجه؛ سند درمان اعتیاد

کتاب 60 درجه؛ سند درمان اعتیاد

چهارمین جلسه از دوره هشتاد و هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰،  به نمایندگی شعبه آکادمی با استادی راهنما مسافر احمد، نگهبانی مسافر امیر و دبیری مسافر مجید با دستور جل "کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن" دوشنبه 21  خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان احمد هستم یک مسافر.  از ایجنت محترم و نگهبان تشکر می کنم که این فرصت را در اختیار من قراردادند تا در این جایگاه خدمت کنم.

قبل از ورودم به کنگره روش‌های مختلفی را برای درمان و ترک اعتیاد تجربه کرده بودم. از کلینیک های ترک اعیتاد گرفته تا انواع روش‌ها که به وسیله دوست و آشنا توصیه شده بودند، ولی در هیچ کدامشان نتوانستم موفق شوم و به درمان و رهایی دست یابم. دراصل اکثر این روش‌ها و داروها به عنوان یک نگهدارنده عمل می کنند و تا آخر عمر با یک داروی جایگزین شما را نگه میدارند.

یکی از علت‌های این امر این است که مصرف دارو و مواد درآمدزا است و ما با مصرف مان درآمد بعضی‌ها را تامین می‌کنیم. تنها جایی که درمان اعتیاد به معنای کامل درمان می‌شود، کنگره 60 است و جناب مهندس دژاکام با درمان خودشان و نوشتن شرح حال این درمان در کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر این اطلاعات درمان را در اختیار ما گذاشتند.

این یک منبع مهم و جامع برای شناخت انسان و مواد مخدر و راه درمان اعتیاد است. این کتاب و نگارش آن بسیار مهم است و یک سند قوی برای درمان است. نگارش و علائم و تمامی جزئیات آن باید در تمامی چاپ‌ها بدون تغییر بماند و اکنون در چاپ هفتادم آن هم هیچ تغییری رخ نداده است.

در این کتاب صورت مساله اعتیاد و روش درمان آن به زبان ساده بیان شده است. تمام تصاویری که در این کتاب وجود دارد برای درک بهتر راه درمان اعتیاد است. بعد از گذشت چندین سال از خواندن این کتاب می توانم بگویم هرکدام از تصاویر آن در حد یک کتاب ارزش و معنا دارد. هرکدام از این تصاویر حال و روز مصرف کننده را نشان می دهد و تمامی مراحل درمان به خوبی با این تصاویر قابل درک و فهم است.

برای مثال عبور از یخ بندان و جوانه زدن ریشه ها و در نهایت عبور از این منطقه یخ بندان و توانایی لذت بردن از این سرما و اسکی کردن روی این برف‌ها.

در یکی از فصل‌های کتاب درباره زلزله در شهر وجودی صحبت می کند که من باید حواسم جمع باشد درباره غذایی که می‌خورم و داروهایی که استفاده می‌کنم و حتی خوابیدنم می‌تواند درصورت درست نبودن باعث زلزله و تخریب در شهر وجودی و جسم من بشود. از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید متشکرم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .