English Version
English

این کتاب پر از علائم راه و نقشه است

این کتاب پر از علائم راه و نقشه است

جلسه هفتم از دوره پنجاه و ششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی سمنان با استادی  راهنمای تازه واردین مسافر مهدی،نگهبانی مسافر قاسم و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن» در روزیکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر در ابتدا خداوند را شاکرم و از راهنمای خوبم آقا احسان تشکر می کنم بابت فراهم کردن این بستر تا خدمت کنم و آموزش بگیرم یک تشکر ویژه هم دارم از عزیزانی که در زمان بیماری با من تماس  گرفتند، جویای احوالم شدن و در چهارده ثانیه سکوتشان به یادم بودن و برایم انرژی فرستادند از انرژی شما و شکر خداوند من حالم بهبود پیدا کرد و امروز در خدمت شما هستم، خیلی ازشما ممنونم.
در کتاب عبور از منطقه شصت درجه زیر صفر دستور جلسه ابتدا مقدار کمی در موردبیماری خود صحبت می کنم. من راهنمای تازه واردین هستم به افراد که برای مشاوره می آمدند به همه بچه ها این حرفا را می گفتم  که اعتیاد خیلی قوی تر و بزرگ تر از سرطان است یا اعتیاد نوعی سرطان است ولی در بیرون درب کنگره شصت داخل کنگره شصت معنا و مفهومش فرق می کند درهمین کتاب هم  توضیح می دهد که ما اول آمدیم اعتیاد را شناختیم، سرطان اعتیاد رو شناختیم بر روی آن کار کردیم متوجه شدیم کجای بدن این تومور ایجاد می شود ، کدام قسمت از کارخونه های بدن تخریب ایجاد می کند و چه طور کنگره شصت با متدی که دارد دوباره این کارخانه ها را راه اندازی می کند.
من برای همه بچه ها توضیح می دادم که با روش کنگره شصت ،درمان اعتیادبرای هرکسی که خواسته داشته باشد راحت است. ولی به نظر من در بیرون از کنگره شصت اعتیاد از هر سرطانی بدتر است .من در اواخر دوره درمانم که شیمی درمانی می شدم تو دوره بیست و ششم،بیست و هفتم یا بیست و هشتم خیلی حالم بد بود یک روز که دارو دریافت نمودم و از بیمارستان آمدم بیرون در افکار خود می گفتم مهدی تو همیشه به بچه ها می گفتی اعتیاد سرطان است .حالا این سرطان سخت تر است یا اعتیاد .
در دوازده سال مصرف من چند بار سقوط آزاد ترک داشتم. بار آخری که من سقوط آزاد داشتم بعد از پانزده، شانزده و یا بیست روزی که آن داستانهای صور آشکار( خمیازه، دل درد و سیم کشی) که تقریب همه آنها در کتاب توضیح داده شده تقریب برطرف شد. 

 رسیدم به صور پنهان دیدم آب دیگر برایم مزه آب، شکر برایم شیرینی، نمک برایم شوری و غذا برایم مزه ندارد. یکی از کارهای داروی شیمی درمانی هم به همین صورت بود و دقیق همین حس را داشتم ولی آن زمانی که برای ترک در حالت سقوط آزاد بودم این علائم آشکار شد برایم به خودم بعد از هفت، هشت، ده روز به خودم گفتم دو تا راه داری یا از الان میروم مصرف می کنم و من معتاد هستم راه دیگری هم ندارم یا راه دیگر هم هست و آن خودکشی است.
که من دوباره مصرف نمودم و با ورود به کنگره درمان شدم گفتم. ولی در زمانی که شیمی درمانی می شدم از نظر ظاهر وضعیتم خیلی خراب تر بود ولی هیچ موقع به فکر خودکشی نیفتادم اما اعتیاد منو به جای رسانده بود که به خودکشی فکر می نمودم.الانم به قطعیت به شما می گویم من هم اعتیاد داشتم هم سرطان، بیرون از این درب اعتیاد از سرطان هم بدتر است این تجربه ای بود که من بدست آوردم و اما این خیلی سخت بود.
در مورد کتاب عبور از منطقه شصت درجه باید بگویم من کتاب خواندن رو خیلی دوست دارم اما همیشه موفق به خواندن دو، سه و چهار تا صفحه بیشتر نشدم .ولی این کتاب یکی از اولین کتاب هایی بود که من کامل مطالعه نمودم . موضوعی که در مورد این کتاب بخواهم بگویم این است یک شخصی بیست و چهار یا پنج سال پیش می خواسته اعتیاد خودش رو نظم بدهد و مرتب کند پس همه امور را شروع کرد به نوشتن بعد از مدتی به درمان اعتیاد رسید.
کلیه مطالبی که تو این مدت مهندس برای مرتب کردن موادش استفاده کرده به صورت مکتوب در آورده است. این کتاب به نظر من یک راهنمای کامل است . کتابی که درمان اعتیاد را مثل اتوبان کرده اما اتوبانی که از گردنه رد می شود، پیچ و خم دارد ولی پیچ وخمها همه گاردریل ، سرعت گیر دارد.
همه تابلوهای و علایم این را بیان می کند، مسافری که حضور داری برای درمان اگر می خواهی به درمان برسی و از گردنه برف گیر عبور کنی باید از زنجیر چرخ استفاده نمایید و با سرعت کم یا مجاز عبور کنید و به فرامین علایم گوش فرا دهید  . برای من این کتاب پر از علائم راه و نقشه است

برگزاری لژیون هماهنگی راهنمایان نمایندگی

نگارش متن مسافر حسن لژیون دوم،مسافر حسینعلی لژیون یازدهم
عکاس مسافر مجتبی لژیون یکم
ارسال خبر مسافر جواد لژیون چهاردهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .