English Version
English

من 25 سال طلوع آفتاب راندیدم و این چیزی نیست جز منفی 60 درجه

من 25 سال طلوع آفتاب راندیدم و این چیزی نیست جز منفی 60 درجه

جلسه یازدهم از دور بیستم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 با دستور جلسه کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن با استادی مسافر کامبیز، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر اکبر روز یکشنبه مورخ 1403/03/20 رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

 


سخنان استاد: سلام دوستان کامبیز هستم یک مسافر. خدا را شکر می‌کنم که این فرصت به من داده شد تا در این جایگاه قرار بگیرم و اولین مشارکت را انجام بدهم.
من چندین بار این کتاب را مطالعه کرده‌ام و همیشه از خودم این سؤال را می‌پرسم که چرا آقای مهندس از منفی 60 درجه استفاده کرده دلیل این است که من باسابقه 30 سال مصرف کردن در باتلاقی گیرکرده‌ام که هیچ کاری و تلاشی نمی‌توانستم بکنم.
من 25 سال طلوع آفتاب راندیدم و این چیزی نیست جز منفی 60 درجه، اگر شخصی پیدا می‌شد در شیراز که ادعا می‌کرد در عرض یک هفته می‌تواند اعتیاد من را درمان کند من فردا حرکت می‌کردم به خاطر اینکه تصمیم داشتم سلامتی‌ام را به دست بیاورم اما راه را بلد نبودم تا اینکه با کنگره آشنا شدم.
درمان اعتیاد با آگاهی صورت می‌گیرد و من درگذشته آگاهی نداشتم. زمانی که به کنگره آمدم مادرم را تازه ازدست‌داده بودم و شرایط روحی خوبی نداشتم و با هر تلاشی که بود سه جلسه اول را حضور پیدا کردم زیرا به خودم و آقا سبحان قول داده بودم که بیایم.
بعدازاینکه لژیونم را انتخاب کردم راهنما به من گفت که کتاب 60 درجه را تهیه کن و من شروع کردم به خواندن آن کتاب و متوجه شدم که دارم زیر و رو می‌شوم.
اوایل که کتاب را می‌خواندم بعد از چند دقیقه یادم می‌رفت و این مشکل را به راهنما گفتم و ایشان پاسخی به من داد که هنوز یادم مانده، ایشان به من گفت توقع نداشته باش که بعد از 30 سال مصرف مواد مخدر یا 45 سال مصرف سیگار هر چیزی که می‌خوانی به یادت بماند، باید صبر کنی و بر مطالعه‌ات بی افزایی.
من در طی سفر اولم همیشه به‌موقع در شعبه حاضر بودم، غیبت نداشتم و خواسته‌ام این بود که به درمان برسم. از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما ممنونم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .