English Version
English

علمی که کمی از آن به انسانها داده شده است، در کنگره به وفور وجود دارد

علمی که کمی از آن به انسانها داده شده است، در کنگره به وفور وجود دارد

جلسه چهارم از دوره هشتم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، ویژه مسافران و همسفران نمایندگی یوسف‌آباد، با استادی راهنمای محترم مسافر حامد شمس، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر فرید با دستورجلسه «کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن» در روز شنبه مورخ 19 خرداد ماه ۱۴۰۳، رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

خلاصه سحنان استاد:
در مورد دستور جلسه می‌ خواهم وام بگیرم از سی دی فرق نفس و روح آقای مهندس که آنجا ایشان مطرح می کنند که ما ابر ها را با دست نمی توانیم بگیریم ولی رحمتی که از آنها جاری می شود را می توانیم ببینیم و حس کنیم و در ادامه اشاره می‌کنند که چگونه می‌توان خداوند را درون تمام اجزای هستی دید و احساس کرد و بلا فاصله مطرح می کنند اگر چیزی به چشم ما دیده نمی شود دلیل بر نبودن آن چیز نیست، ایشان میگویند نمیتوانید بگویید جهان های دیگری نیست و همینطور خیلی چیزهایی که به چشم دیده نمی‌شوند، مانند اتفاقاتی که در زندگی من افتاد و اگر می خواستم با ذهن مادی به آن نگاه کنم، دلیلی برای آنها پیدا نمی کردم و نمی توانستم مسیر خود را در کنگره تا به امروز ادامه دهم.

در ادامه سی دی نفس و روح، مطرح می شود که خداوند می‌فرماید قل الروح من امر ربی، روح تحت امر خداوند است و بلافاصله این مطرح می شود که ما ندادیم از علم به شما مگر اندکی، در اینجا بطور مستقیم اشاره می شود که بطور طبیعی از علم چیز زیادی در اختیار انسانها نیست، ولی وقتی من به کنگره نگاه می کنم می بینم که کنگره کوچکترین مشکلاتی که از من و زندگی من حل کرده است بزرگترین مشکلات مردم جهان در بیرون از کنگره است، اگر سی دی نامه ها را گوش کرده باشیم در جایی از آقای مهندس سوال میشود شما فکر می کنید تمام جامعه علمی متوجه نشده اند و شما متوجه شده اید؟ در جواب آقای مهندس می گویند بله من میدانم و دیگران نمی دانند این جواب از غرور و تکبر ایشان نبود بلکه حقیقت بود زیرا در ادامه میگویند شما یک نفر را بیاورید که با متد علمی روز دنیا درمان شده باشد و من هزاران نفر را می آورم، این ادعای من به این سبب و به پشتوانه این علمی است که تجربه شده است.
علمی که به انسانها کمی داده شده در کنگره به وفور پیدا می شود و انسانها و خانواده های بسیاری با این علم از نابودی نجات پیدا کرده اند.
این علم که در کنگره جاری است چگونه به ما رسیده است و به انسانهای دیگر منتقل می شود؟
اولین مکتوب و مهمترین مکتوب کنگره ۶۰ کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر می باشد کتابی که هم تصویر دارد‌ و‌ هم صوت و رمز و رازهای بسیاری در آن نهفته شده است و از ثمرات آن چیزی است که در نوشتار کنگره ۶۰ چیست، اهداف کنگره، گسترش فعالیت های علمی تحقیقاتی‌و ارائه کیس ریپورت ها در مورد بیماری های لا علاج و ارائه تحقیق ها به مجامع علمی و بین المللی و کاهش وزن به روش صحیح است، اینها چگونه امکان دارد؟ آنهم در جایی که وظیفه آن درمان اعتیاد است.

این همه علم و دانش چطور در کنگره ای که درمان اعتیاد انجام می‌دهد وجود دارد؟ چرا دانشگاه ها و مجلات علمی، مطرح و بزرگ دنیا اصرار به همکاری با کنگره60 را دارند؟

علمی که در این کتاب نهفته است وظیفه ای برای من ایجاد می کند، در حالی که من در تاریکی هایی هستم و در حال رنج کشیدن می باشم و در پی راه خروج از آن هستم که یکی از آن تاریکی ها اعتیاد است، پس باید از این کتاب در تمام زندگی خود استفاده کنم و بتوانم علم آن را در زندگی خود جاری نمایم، تا از تاریکی ها نجات پیدا کنم و به صلح و آرامش برسم.

مطالب بسیاری مانند نفس، روح، برخورد ایشان با خانواده و رمز و راز های فراوان و نقشه راه درمان اعتیاد و رسیدن به آرامش و زندگی در این کتاب نهفته می‌باشد.
در پیشانی دفتر مطلبی وجود دارد که نشان می‌دهد ایشان و خانواده محترمشان از آبروی خود برای نجات انسانهای دیگر گذشتند، این کتاب در صفحه های اول، معجزه خود، که محبت و عشق است را نمایان نموده است.
قسمت دوم دستور جلسه تولد پنج سالگی علی است که به ایشان و همسفر ایشان تبریک می گویم.


تولد ها و پیامی که در آن وجود دارد می تواند برای تازه واردین راه را نمایان کند و امید آفرین باشد.


تهیه گزارش: مسافر مرتضی لژیون 3 و مسافر محمد لژیون 4

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .