English Version
English

امیدوارم با روش DST به سمت رهایی سوق داده بشوم

امیدوارم با روش DST به سمت رهایی سوق داده بشوم

اولین جلسه از دوره دوازدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران آقا نمایندگی شفا مشهد با استادی همسفر الیاس، نگهبانی همسفر پوریا و دبیری همسفر مهدی با دستور جلسه "کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن" شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان الیاس هستم یک همسفر.
تبریک میگویم به نگهبان و دبیر عزیز که اولین جلسه خدمتگزاری خود را پشت سر می‌گذارند و از ایجنت و مرزبان محترم هم بسیار تشکر می‌کنم.
من جلسه قبلی که افتخار این را داشتم تا در جایگاه استادی باشم، دستور جلسه سیستم ایکس بود و من مطلب خاصی در ذهن نداشتم و در حال حاضر هم که دستور جلسه کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه است هم مطلب خاصی به ذهنم نمی‌رسد، اما به حس خودم نسبت به این کتاب ایمان می‌آورم و مشارکتم را انجام می‌دهم.

در صفحه اول و جلد کتاب تصاویری وجود دارد که توانایی و عظمت قدرت مطلق و ایمان ما نسبت به وی را نشان می‌دهد، اما جلوتر که می‌رویم شاهد جاده‌ای یخی هستیم که ماشینی لغزنده بر روی آن در حال حرکت است که آن ماشین خود من هستم، در قبل از ورود به کنگره وجودی پر از ناامیدی و مشکلات مختلف داشته‌ام و آن تصویر قسمت کوچکی از مشکلات من را به نمایش گذاشته است و من باید بدانم که این مسیر بسیار طولانی و سرشار از پستی بلندی است و رسیدن به مقصد کاری دشوار خواهد بود.

امیدوارم با روش DST به سمت رهایی سوق داده بشوم. تصویر بعدی؛ تصویر انسانی هست که در حال غسل دادن خود در بیابانی گرم و خشک است، اما آبی که از آن جاری شده است، جذب طبیعت نشده که به نظر من می‌شود این موضوع را تشبیه کرد به پیمان بستن ما که زشتی‌های خود را می‌سوزانیم و به‌مرورزمان آن صفات زشت در ما از بین می‌رود.
در وادی نهم به من گفته می‌شود که اگر از سطح دانایی کم به سطح دانایی بالا حرکت کنی، در وجود تو نقطه تحمل ایجاد می‌شود که من این را در تصویر اجساد و رعدوبرق مشاهده می‌کنم و در تصویر بعدی در تصویر سیلاب به من کمک و یاری قدرت مطلق برای رهایی از تاریکی‌ها را نشان می‌دهد.
در تصویر آخر هم که تصویر عقاب هست، بازهم تصویری از قدرت و توانایی قدرت مطلق به نمایش درآمده است، اما حس من راجع به این کتاب می‌گوید که کتاب ۶۰ درجه، کتابی هست که به من راه و طریق زندگی کردن و چگونه آموزش گرفتن را می‌آموزد.
امیدوارم که ارزش صندلی که من بر روی آن نشسته‌ام را بدانم و یک روزی بتوانم از آن سیاهی‌ها و منّیت های وجودی‌ام رهایی پیدا بکنم.
خیلی ممنون که با سکوت خودتان به صحبت‌های بنده گوش سپردید.

 

مرزبان خبری: همسفر علی 

عکاس: همسفر محمد مهدی لژیون اول 

تایپ: همسفر امین لژیون دوم 

ویراستاری: همسفر پوريا لژیون اول 

ارسال خبر: همسفر محمد مهدی لژیون اول

وبلاگ نمایندگی همسفران آقا شفا مشهد 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .