English Version
English

کتاب۶۰ درجه یک مرجع می‌باشد

کتاب۶۰ درجه یک مرجع می‌باشد

ششمین جلسه از دوره دهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی اسلامشهر با استادی راهنمای محترم مسافر محسن، نگهبانی مسافر سجاد و دبیری مسافر محمود با دستورجلسه "کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن" و در ادامه جشن اولین سال تولد مسافر قربانعلی در روز شنبه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محسن هستم مسافر، خداوند را شاکر هستم که امروز در این جایگاه قرار گرفتم تا آموزش بگیرم و خدمت کنم، تشکر ویژه از ایجنت محترم و گروه مرزبانی که بستر امنی را برای ما فراهم می‌کنند تا ما در اینجا به راحتی آموزش بگیریم، دستور جلسه امروز دو بخش می‌باشد، بخش اول کتاب ۶۰ درجه و تصاویر آن و در ادامه تولد اولین سال رهایی مسافر قربانعلی، در سی دی تعریف درست استاد امین به خوبی کتاب ۶۰ درجه را تفسیر می‌کنند و می‌گویند: هر ساختاری برای اینکه به آن نتیجه اصلی خود برسد باید ابتدا یک تعریف درستی از آن بیان بشود، و اینکه اگر هنوز انجیوهای دیگر در درمان اعتیاد به نتیجه درستی نرسیده‌اند به خاطر همین است که تعریف درستی از این قضیه ندارند. 

تعریفی که ما در مورد هر چیز ارائه می‌دهیم به عنوان پایه و شروع بسیار مهم است. دقیقاً کاری که آقای مهندس در صورت مسئله اعتیاد انجام دادند و فرمودند: اعتیاد نه مسمومیت مزمن است و نه وابستگی دارویی بلکه یک جایگزینی اتفاق افتاده است و برای درمان آن به ۱۱ ماه زمان نیازمندیم تا به روش DST سیستم‌های خارج شده از حالت طبیعی را بازسازی نماییم. استاد امین می‌فرمایند: ما یک صور آشکار داریم و یک صور پنهان، برای مثال زمانی که می‌خواهیم در مورد یک درخت صحبت کنیم چون همگی تصویری از آن در ذهن خود داریم به راحتی می‌توانیم در مورد آن حرف بزنیم ولی زمانی که می‌خواهیم در مورد صور پنهان چیزی صحبت کنیم شاید به طور قطع برای ما آنقدر ملموس و باور کردنی و قابل حس نباشد. از این رو مجبوریم از یک الگو و یک شبیه ساز استفاده نماییم تا به درک واقعی نزدیک‌تر شویم، همچنین در کتاب ۶۰ درجه برای درک بهتر موضوع از صوت و تصویر در کنار هم استفاده شده است. 

در کتاب ۶۰ درجه، جسم ما تشبیه شده است به شهر وجودی و برای عقل هم مدل قلعه عقل به زیبایی ارائه شده است که دانایی ما می‌تواند مانند یک سپری غیر قابل نفوذ عمل کند که هر خواسته‌ای به راحتی نتواند وارد این قلعه بشود در واقع کتاب ۶۰ درجه یک مرجع می‌باشد. ما در مورد هر مطلبی در کنگره صحبت کنیم منشأ و ریشه آن از کتاب ۶۰ درجه می‌باشد بسیاری از کتاب‌های کنگره مانند جهان‌بینی ۱ و ۲ نیز از کتاب ۶۰ درجه گرفته شده است و این کتاب نقشه راه مسافران سفر اول و سفر دوم می‌باشد که اگر بخواهیم از مسیر خارج شویم مسیر تاریکی‌ها و روشنایی‌ها را به خوبی به ما نشان بدهد. 

اما در مورد بخش دوم دستور جلسه یعنی تولد اولین سال مسافر قربانعلی، این روز و این تولد را خدمت ایشان و خانواده محترمش تبریک می‌گویم قربانعلی سال ۱۴۰۱ وارد کنگره شد خواسته‌ بسیار خوبی برای رهایی در درون او وجود داشت، یکی از دلایلی که قربانعلی توانست به خوبی سفر کند گوش به فرمان بودن او بود. من همیشه همه چیز را به او فقط یک بار به او می‌گفتم و ایشان به خوبی انجام می‌داد و گاهی اوقات هم خیلی مسائل را الگوبرداری می‌کرد، بسیار منظم و مرتب بود و همیشه به موقع در جلسات حضور پیدا می‌کرد و یک الگوی مناسبی بود برای همه سفر اولی‌ها شاید بعضی اوقات افراد از لحاظ سنی عذر و بهانه بیاورند ولی قربانعلی هیچ‌گاه بهانه جویی نمی‌کرد و پرقدرت به راه خود ادامه می‌داد به نظر من وقتی که شخصی درست سفر می‌کند تمام سیستم از او دفاع می‌کنند تا او با موفقیت مسیر را طی کند و به رهایی برسد که قربانعلی هم توانست به خوبی سفر خود را به پایان برساند در سفر سیگار خود نیز بسیار موفق بود و امیدوارم که در کنگره بماند و خدمتگزار باشد تا حال خوش واقعی را تجربه کند از اینکه به صحبت‌های من توجه نمودید از همه شما دوستان سپاسگزارم. 

اعلام سفر مسافر:

سلام دوستان قربانعلی هستم یک مسافر ۱۰ ماه ۲۱ روز سفر کردم آخرین آنتی‌ایکس مصرفی تریاک، روش درمان ‌DST داروی درمان شربت OT راهنما آقای محسن بشیری رهایی از اعتیاد یک سال و دو ماه. 

 

صحبت‌های مسافر: آرزو می‌کنم که هرچه زودتر شعبه اسلامشهر از خود یک جایی را خريداری نماید، خداوند را شاکر هستم که امروز قسمت شد تا در شعبه اسلامشهر تولد اولین سال رهایی خود را جشن بگیرم قبل از هر چیز از راهنمای خودم آقای محسن بشیری بابت همه زحماتی که برای بنده کشیدند بسیار سپاسگزارم قطعاً بدون حضور ایشان پیمودن این راه میسر نبود، همیشه صحبت‌های ایشان سرلوحه کار من بود و همین امر باعث شد تا بتوانم سفر خوبی را داشته باشم، همچنین از مرزبانان محترم شعبه و ایجنت نمایندگی کمال تشکر را دارم، از همه شما دوستان گرامی که مرا در جشن تولد یک سالگی همراهی نمودید نیز بسیار سپاسگزارم. 

تنظیم، ویرایش و ارسال: میثم

عکس: مرزبان خبری مسافر علی 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .