English Version
English

مشکل در سیستم بیوشیمی، دلیل بی تعادلی

مشکل در سیستم بیوشیمی، دلیل بی تعادلی

سومین جلسه از دوره هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی خیام نیشابوری با استادی راهنما مسافر حسین و نگهبانی مسافر بهروز و دبیری مسافر احسان با دستور جلسه «آداب معاشرت، ادب و بی‌ادبی، تعادل و بی‌تعادلی» پنج‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حسین هستم مسافر. خیلی خوشحالم که بین شما دوستان عزیز هستم. امیدوارم که جلسه خوب و پرباری داشته باشیم، جدا از دستور جلسه امروز تولد یک سال رهایی مسافر امان هم هست و من آرزوی بهترین ها را برای او دارم. یکی از اجزاء دستور جلسه تعادل است، ما می‌دانیم که تغییر کردن بسیار سخت است و همچنین تبدیل شدن یک فرد بی‌تعادل به یک انسان با تعادل. در این دستور جلسه ما می‌توانیم یاد بگیریم که چگونه در زمان حال زندگی کنیم و تعادل داشته باشیم پس برای ما مسافران دستور جلسه‌ی مهمی است. بی تعادلی در قشر مصرف کننده زیاد مشاهده می‌شود و یک مصرف کننده مواد جدا از اینکه با مصرف مواد خودش را از تعادل خارج کرده است، خانواده خودش را هم ازحالت تعادل روحی و روانی خارج کرده است. به خاطر نداشتن جهان‌بینی درست و عدم دانش درست زندگی کردن، پیرامون خودش حصاری از ترس و رعب و وحشت ایجاد کرده است. و در کنگره قرار است یک رهجو با این همه بی‌تعادلی وارد شود، که خود من هم یکی از این افراد بودم و اینک در حال کار کردن روی این مسئله هستم تا بتوانم هر چه بیشتر به تعادل برسم. به این نتیجه رسیده‌ام که به تعادل رسیدن یک فرد واقعاً سخت است و تعادل داشتن خیلی لذت بخش است. سوالی که پیش می‌آید اینکه، چطور می‌توانیم به تعادل برسیم و صورت مسأله تعادل و بی‌تعادلی چه هست؟ دلیل جمع شدن ما کنار هم چه هست و دنبال چه چیزی می‌گردیم؟


کنگره در مرحله اول برای یک مصرف کننده مواد فقط و فقط درمان است و وقتی که به درمان می‌رسد، هنوز اتفاق چندانی برای او رخ نداده است و به مرور فرد به تعادل و بعد به تعالی می‌رسد. اما در باره تعادل باید به مسافران این مورد را بگویم که نگران بهم ریختگی های درونی، استرس و ناراحتی های که گاهی اوقات بی مورد برایتان به وجود می‌آید نباشید، دلیل این است که، به خاطر مصرف مواد مخدر باعث تخریب سیستم بیوشیمی مغذ شده‌اید. پس اولین کار برای به تعادل رسیدن این است که سیستم بیوشیمی مغذ دوباره به حالت عادی خودش برگردد. انسان‌های مصرف کننده دو شخصیتی هستند، زمانی که خمار هستند یک نوع شخصیت دارند و زمانی که مواد مصرف کرده‌اند یک نوع شخصیت دیگر از خودشان نشان می‌دهند. در زمان خماری، بهم ریخته، آشفته، عصبی و...  در زمان نعشگی، مهربان، آرام و... هستند.


یکی از بی‌تعادلی ها که فرد مصرف کننده به خانوادش انتقال می‌‌دهد در مسأله مالی است. فرد مصرف کننده برای فراهم کردن مواد مصرفی خودش به اجبار باید از حق زن و بچه‌اش بزند و مواد مصرفی خودش را فراهم کند، و این مسأله قطعاً ضربه مهلکی به خانواده وارد می‌کند. پس فرد سفر اولی برای به کار افتادن سیستم بیوشیمی مغذ باید شربت OT را سر ساعت و به اندازه مصرف کند، آموزش های جهان‌بینی و درست زندگی کردن را یاد بگیرید و مسأله مهم که باید، هم مسافران و هم همسفران رعایت کنند، حرکت در مسیر ارزش‌ها و دوری کردن از ضد ارزش ها است. امکان ندارد فردی که دروغگو است، غیبت می‌کند، پشت سر دیگران حرف می‌زند و... امکان ندارد این فرد تعادل داشته باشد و به تعادل برسد.ایمان به خداوند یکی دیگر از موضوعاتی است که در افراد دارای تعادل دیده می‌شود. ایمان به خداوند هم از راه عملکرد درست و تزکیه و پالایش میسر است. در انتها از همه شما عزیزان، مسافران و همسفران که به حرف‌های من گوش کردید تشکر می‌کنم.

 

تایپ و بارگذاری: خدمتگزار سایت، مسافر محمد(لژیون سوم)

 

عکس: مسافر حسین(لژیون دهم)

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .