English Version
English

سیگار باعث بی‌تعادلی می‌شود

سیگار باعث بی‌تعادلی می‌شود

گزارشی از عملکرد لژیون ویلیام وایت با راهنمایی و استادی مسافر سیگار رضا با دستور جلسه «آداب معاشرت، ادب و بی ادبی، تعادل و بی تعادلی» که در روز چهارشنبه مورخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ در نمایندگی ارتش برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان رضا هستم مسافر سیگار.
خوبی کار کنگره این است که ما را ایزوله نکرده و ما با همه چیز دست‌وپنجه نرم می‌کنیم تا آن اتفاق خوب در نهایت و در پایان سفر می‌افتد. دستور جلسه این هفته آداب و معاشرت، ادب و بی‌ادبی، تعادل و بی‌تعادلی است. با آموزش‌های که دیدم در کنگره متوجه شدم حتی کسی که ظاهراً هم خوش‌زبان نیست با آن شخص هم با آداب و نزاکت صحبت می‌کنم آن هم رام می‌شود.
یعنی این زبان طرف مقابلت را خوب رام می‌کند. خیلی از مسائلی را که در کنگره آقای مهندس می‌گویند فکر می‌کنی همه را بلدی مانند به چه شکل غذاخوردن. وقتی شما به میهمانی در جمعی می‌روید، این نزاکت و ادب شخص است که به چه شکل غذا بخورد.
کنگره چندبعدی است و درعین‌حال که درمان اتفاق می‌افتد ما آداب و معاشرت هم یاد می‌گیریم. ما کار سخت‌تر یعنی درمان را شروع کردیم و بعد در لایه‌های پایین‌تر که آن‌ها هم سختی خودشان را دارند. اینکه من مواد را توانستم درمان کنم پس سیگار را هم می‌توانم درمان کنم، پس تناسب‌اندام را هم می‌توانم به دست بیاورم.
راهکاری به نام DST به دست من رسیده که با این روش می‌توانم بقیه امور خود را هم تغییر بدهم. من در خیلی‌ها پوست‌انداختن و تغییر را دیده‌ام. یعنی از آن جایی که آقای مهندس دستور رهایی را می‌دهد، بچه‌ها می‌آیند این طرف انگار اصلاً شکل و شمایل آنها عوض می‌شود. رنگ آنها و صحبت‌کردنشان عوض می‌شود. خیلی‌ها را من دیده‌ام این اتفاق افتاده انگار وارد یک شعاع دیگری می‌شوند.
این تغییر در ده ماه اتفاق افتاده؛ ولی روزی که دستور صادر می‌شود فرمان صادر می‌شود انگار اصلاً همه اجزا فرمان را می‌گیرند. موضوع سیگار الان خیلی مهم شده است و آقای مهندس گفتند قرار است کسی که می‌خواهد درمان مواد را انجام دهد، بعد از سه ماه اگر وارد لژیون ویلیام نشود، نمی‌تواند ادامه درمانش را انجام دهد. سیگار بند است که من راحت و آزاد نیستم.
در بحث آداب و معاشرت من باید یاد بگیرم وقتی می‌خواهم وارد وسیله عمومی و آسانسور شوم یا در خانه می‌خواهم کنار همسر و بچه‌ام باشم وقتی بوی سیگار می‌دهم؛ یعنی خودخواهی. سیگارکشیدن بی‌تربیتی است، سیگار آنتی ایکس است و باعث بی‌تعادلی می‌شود. خدا را شکر که ما به بهترین راه می‌توانیم مسائل را در کنگره حل کنیم. روشی در کنگره در دست ماست و بزرگ‌تری به نام آقای مهندس داریم که خیلی جلوتر را می‌بینند و پشتوانه ما هستند.
از اینکه به حرف‌های من گوش کردید خیلی ممنونم و خوشحالم که در کنار شما هستم.

تایپ: مسافر حامد
ویرایش و ارسال: مسافر حامد و مسافر محمدرضا
نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .