English Version
English

تعادل فوق درمان است

تعادل فوق درمان است

جلسه سیزدهم از دور نهم کارگاههای آموزشی عمومی لژیون قشم با استادی راهنما مسافر علی و نگهبانی مسافر احسان و دبیری اینجانب مسافر علی با دستور جلسه( آداب معاشرت ، ادب و بی ادبی ، تعادل و بی تعادلی)  درساعت 17و تاریخ 17 اردیبهشت 1403 در محل دانشگاه کنگره 60 آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد :
خدا رو شکر می‌کنم که یک بار دیگر توفیق حاصل شد که باشم و آموزش بگیرم راجع به دستور جلسه بخواهم صحبت کنم ، آداب معاشرت ، ادب و بی ادبی ، تعادل و بی تعادلی نه تنها آداب معاشرت ما برای همه چیز باید آدابش را بلد باشیم ، تلویزیون که نگاه می کنیم یک جوری تبلیغ مو و پوست می کنند که انگار مو از سر مهمتر شده ، پوست از بدن مهمتر شده است در واقع سبک زندگی ها عوض شده است ، یعنی ما آداب درست زندگی کردن را بلد نیستیم، بحث ، بحث مصرف کردن یا مصرف کننده نیست ، بحث درست زندگی کردن است.
آداب ورزش کردن ، آداب غذا خوردن و غیره هر چیزی آداب خودش را دارد  بقول آقای مهندس می‌گفتند حتی مواد کشیدن هم یک آداب خاصی دارد ، حتی دزدی کردن هر چیزی آداب خودش را دارد ، کسی که کار های ضد ارزشی انجام می دهد قطعاً یک تخریب هایی دارد ولی اگر با اصول و آداب خودش انجام شود تخریب آن کمتر است.
هر کاری که ما می خواهیم انجام بدهیم باید قوانین و آداب آن را رعایت کنیم ؛آقای مهندس در سی دی آداب معاشرت همه چیز را کاملاً توضیح داده اند ،  یک صحبتی هست که من خودم قبلاً زیاد از آن استفاده می کردم و می گفتم من ظاهر و باطنم همین است، فکر می کنم که این یک برداشت اشتباه باشد.
بقول آقای مهندس با لباس خواب که به مهمانی نمی روند هر سخنی جایگاه خودش دارد ، من نمی توانم در یک جمع که خانم ها هستند شخص خانم را مفرد صدا بزنم ، شاید کسی که سفر اولی است بگوید من می خواهم تریاک ترک کنم هروئین ترک کنم چه ربطی دارد که قاشق من صدا بدهد یا ندهد.
در ادامه دستور جلسه می‌گوید تعادل و بی تعادلی ما یک مبحثی داریم که می گوییم درمان فوق ترک است و تعادل فوق درمان است، یعنی کسی که به تعادل نرسیده باشد هنوز درمان نشده است، من همیشه می گویم در کنگره 60 همه چیز خوب است، کسی به کسی توهین نمی کند، مهم این است که من از این در رفتم بیرون بتوانم تعادلم را حفظ کنم،  من وقتی تعادلم حفظ بشود آرام‌تر هستم، کسانی که تعادل دارند رهایی های با کیفیت تری دارند و حالشان بهتر است.

ویرایش و تایپ:مسافر علی لژِیون قشم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .