English Version
English

تعادل برابر است با قانون

تعادل برابر است با قانون

ششمین جلسه از دور چهل و هشتم کارگاه‌های صبحگاهی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی پارک لاله به استادی مسافر امیر، نگهبانی مسافر مرتضی و دبیری مسافر مرتضی با دستور جلسه: " آداب و معاشرت، ادب و بی ادبی، تعادل و بی تعادلی " پنجشنبه 16خرداد ۱۴۰۳ ساعت شش صبح آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان امیر هستم یک مسافر، خداوند را شاکرم در پارک لاله هستم و آموزش می گیرم. پارک لاله برای تنظیم خواب شب فوق العاده است. در کنگره یاد گرفتم خواب شب از صبح درست می شود. وقتی  پارک لاله می آیم بسیاری از مشکلات و مسائل من حل می شود و حتی صبح بیدار شدن و به این جا آمدن باعث ترشح سیستم شبه افیونی هم می شود و وقتی این مسائل درست می شود من با تعادلبیشتری رفتار می کنم.

زمانی این قضیه بیشتر مشخص می شود که من به خانه می روم و این مسائل را کاربردی می کنم. وقتی من کنار افراد مصرف کننده و به قول معروف پای منقلی قرار می گیرم قطعا رفتار من بد خواهد بود و این رفتار هم در جامعه  بد است و هم در خانواده بد خواهد بود.من وقتی درمان نشده ام و مصرف کننده هستم نمی توانم متعادل رفتار کنم، حتی اگر خواست من قوی باشد. وقتی من بین افراد کاوشگر در کنگره قرار می گیرم ، تعقل آن ها روی من اثر می گذارد و باعث می شود درمان اتفاق بیفتد. آقای مهندس می گویند: وقتی ادب را رعایت می کنیم تعادل است و اگر ادب را رعایت نکنیم بی تعادلی است. بعد از این که من درمان می شوم دوربینم بیشتر روی خودم است و بیشتر روی خودم تمرکز می کنم.

و در ادامه بیشتر جواب می دهد. من وقتی خودم رابیشتر قضاوت می کنم بیشتر جواب می گیرم. من گاهی اوقات فکر می کردم با سلام کردن و اداب و معاشرت مشکل من حل می شود ولی وقتی جلوتر می روم می بینم حل نمی شود به خاطر این که همه این ها از جنس تعادل نیستند و همه این ها برای من تعادل نمی آورد و یک جایی من اصن نباید باشم و باید بروم و آن جا را ترک کنم و یک جایی مثلا پیش افراد مصرف کننده نباید بمانم. چون در آن جا آموزش و ادب و تعادلی وجود ندارد و تقصیر آن ها هم نیست، چون در حقیقت چیزی از این قضیه نمی دانند. آقای مهندس می گویند: تعادل یک قانون است و من باید قوانین را یاد بگیرم و هر چقدر بیشتر قوانین را رعایت کنم تعادل بیشتر به من بر می گردد و نقطه تفکر من بیشتر باز می شود که ببینم آیا این تعادل من واقعی است یا خیر؟ از این که به صحبت های من گوش کردید از همه شما سپاسگزارم

مرزبان کشیک: مسافر حسین
تایپ و پیاده سازی: مسافر سعید
ضبط و عکس: مسافر حامد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .