English Version
English

ما فکر می‌کنیم که معجزه باید به‌یک‌باره اتفاق بیفتد

ما فکر می‌کنیم که معجزه باید به‌یک‌باره اتفاق بیفتد

دومین جلسه از دوره سیزدهم سری کارگاه‌های آموزشی کنگره 60 ویژه همسفران آقا، نمایندگی ستارخان، به استادی دستیار دیده بان محترم همسفر الیاس  ونگهبانی همسفر حسین ودبیری همسفر محمد با دستور جلسه " آداب معاشرت ،ادب و بی ادبی ،تعادل و بی تعادلی " پنج‌شنبه 17خرداد ماه سال 1403 ، ساعت 14 آغاز بکار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

من باید یاد بگیرم که در کنگره این موارد (آداب و معاشرت، ادب و بی‌ادبی، تعادل و بی‌تعادلی)  را رعایت کنم، من الیاس اولین موضوعی  که در کنگره یاد گرفتم این بود که باید پیراهن سفید، تمیز و اتو شده تنم باشد این اولین چیزی می‌باشد که ما در کنگره یاد می‌گیرم و در مرحله بعد یاد می‌گیرم که اصلاح مو و صورتمان متعارف باشد. چیزی که اولین نشان‌دهنده تعادل یک انسان می‌باشد چهره آرام و آراسته انسان می‌باشد که نشان می‌دهد انسان این تعادل را دارد و برای هرکسی الزامی می‌باشد که رعایت کند.

آن‌قدر این موضوع دستور جلسه اهمیت دارد که می‌رسد به نقطه‌ای که می‌گوید تعادل و بی‌تعادلی ما نشاءت می‌گیرد از ادب و بی‌ادبی انسان. مسافر من وقتی وارد کنگره شد یاد گرفت اولین کاری که انجام دهد لباس سفید بپوشد، ما فکر می‌کنیم که معجزه باید به‌یک‌باره اتفاق بیفتد. ما فکر می‌کنیم که مسافر ما به‌یک‌باره باید تغییر کند، ولی این‌طور نیست و این اتفاق به‌صورت ذره‌ذره می‌افتد و من دیدم که مسافرم اخلاق و رفتارش عوض شد و آدابی که رعایت نمی‌کرد و خودش تنهایی غذا می‌خورد و می‌رفت داخل اتاق و اصلاً کاری نداشت که سفره پهن هست حالا میاید و در کنار ما غذا می‌خورد و در جمع‌کردن سفره کمک می‌کند، این تغییرات از کجا می‌آید از همین دستور جلسات. من باید یاد بگیرم دستور جلسات را رعایت کنم یاد بگیرم احترام بزارم به راهنمای خودم و کسانی که در کنگره خدمت می‌کنند رعایت ادب و احترام را داشته باشم تا بتوانم به آن تعادل نزدیک‌تر شوم. 

تایپ و خلاصه نویسی :همسفر علی لژیون سوم

گروه سایت همسفران آقا شعبه ستارخان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .