English Version
English

به واسطه آداب و معاشرت حال ما خوب می‌شود

به واسطه آداب و معاشرت حال ما خوب می‌شود

پنجمین جلسه از دور هشتاد وششم کارگا‌ه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی آکادمی با استادی راهنمای محترم مسافر محسن، نگهبانی مسافر مسعود و دبیری مسافر هادی با دستور جلسه " آداب و معاشرت ، ادب و بی ادبی ، تعادل و بی‌تعادلی" چهارشنبه 16 خرداد 1403 آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محسن هستم یک مسافر. خدا را شاکرم که بار دیگر این امکان را داشتم که در این جایگاه قرار بگیرم.
من یازده سال پیش در این شعبه سفر کردم و خیلی خوشحالم که بار دیگر به شعبه آکادمی آمدم.
کنگره با یک سیستم بسیار حساب شده، بستری را برای من فراهم کرد که بعد از 11ماه به رهایی رسیدم. کنگره دارای سه ضلع مهم است که مسافران، راهنمایان و خود سیستم کنگره اضلاع این سه ضلع هستند. در کنگره 60 به واسطه آموزش‌های ناب و صحبت‌های آقای مهندس، اعضای آن به خوبی آداب و ادب را رعایت می‌کنند و این اخلاق به وضوح در اعضای کنگره مشهود می‌باشد.
به خاطر همین آداب معاشرت و احترام است که روز به روز به اعضای کنگره اضافه می‌شود و انشاالله در صدد جهانی شدن قرار می‌گیرد.

ما به آداب معاشرت نیاز داریم چون به واسطه آن حال ما خوب می‌شود، اگر آن آداب را رعایت نکنیم، حال ما خراب می‌شود و در مسیر درستی قرار نمی‌گیریم. چون انسان به جمع نیاز دارد و برای اینکه بتواند در جمع زندگی کند باید ادب و آداب معاشرت داشته باشد، زیرا در کنگره ارتقا در جمع صورت می‌گیرد.
اگر بخواهم در کنگره بمانم و خدمت کنم، یکی از مسائلی که باعث می‌شود این مهم صورت گیرد احترام گذاشتن به بقیه افراد است. در سیستم هستی هم به همین صورت است که در وادی 14 می‌گوید، تنها پیونده محبت ما را به هم متصل نگاه می‌دارد و این محبت با احترام به‌دست می‌آید. در سیستم کنگره ما یک الگو برای بیرون هستیم و خیلی از افراد، کنگره را می‌شناسند و باید جوری آموزش‌ها را عملی کنم که نمونه بی‌نقصی باشم.

در آخر چیزی که مرا در کنگره جذب کرد، احترام و رفتاری بود که پیشکسوتان کنگره 60 با من داشتند و در کنگره هر چقدر جایگاه بالاتر برود فرد افتاده‌تر می‌شود.
از این که با صحبت‌های من توجه کردید از همه شما سپاس‌گذارم.

تایپ، عکس و بارگذاری : مسافر محمدحسین لژیون ششم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .