English Version
English

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن

 

 

لینک دانلود فایل صوتی

سیزدهمین جلسه از دوره هشتاد و یکم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ با استادی و نگهبانی آقای مهندس حسین دژاکام و دبیری همسفر نرگس با دستورجلسه "کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر و تصاویر آن" چهارشنبه 16خرداد ماه ۱۴۰3 ساعت 10:00 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:


سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.


ایجنت ها باید به امضای پایین برگه 30 سی دی دقت کنند که پر رنگ باشند. من گفته ام دستگاه کپی بگیرید اما با قیمت مناسب و حتما با دفتر مرکزی مشورت کنید و راهنمایی بگیرید. بعضی از راهنماها مهر بزرگ درست کرده اند بهتر است مهر کوچک تر داشته باشید و راهنما باید مهر و امضا و تاریخ را بزند هر هفته پای دفتر رهجو.
افرادی که درمان می شوند و یا سفر ایکس داشتند و کاهش وزن انجام می دهند باید روش زندگی شان را تغییر دهند تا دوباره برنگردند. علت اکثر بیماری ها نداستن روش زندگی است. رفتارهای منفی برای ما بیماری ها را بوجود می آورد و باعث تضعیف سیستم ایمنی می شود. استفاده از غذاهایی که مواد افزودنی دارد و یا زیاده روی در فست فود نیز منجر به این موضوع می شود. مواد غذایی که فریزر می شوند ارزش غذایی ندارند و باعث بروز سرطان ها می شود. صبح که بیدار می شوید حتماً نرمش انجام بدهید.
سوالاتی از نحوه کار کردن با اپلیکشن در آزمون کمک راهنمایی خواهد آمد.
حتما سعی کنید از سایت و اینستاگرام کنگره 60 استفاده کنید. بسیار این قضیه مهم است. بچه های کنگره 60 همه باید یاد بگیرند که با هوش مصنوعی استفاده کنند و در سال های آینده تمام مسائل را قبضه می کند. راهنماها همه باید استفاده از هوش مصنوعی را یاد بگیرند و آن هایی که بلدند به دیگران یاد بدهند.
تمام ایجنت ها دقت کنند که شعب تمیز و مرتب باشد و همه چیز درست باشد.
کتاب 60 ردجه اکنون به تیراژ هفتادم رسیده و هر تیراژ ما ده هزار تا است. هزینه چاپ کتاب بسیار بالا است. کتاب 60 درجه را اجازه ندادم در آن تغییری بدهند زیرا زمانی که نوشته شده گویی تمام برنامه های آینده هم در آن است و نقشه راه است. این کتاب گره اعتیاد را مطرح کرده و روش درمان صحیح را پیدا کرده. هنوز برای بسیاری از اساتید اعتیاد مجهول است. کتاب 60 درجه هم مشکل را نشان می دهند و هم چگونگی درست کردن آن را. کتاب 60 درجه از طریق متن و تصاویر نقشه راه را نیز ارائه می کند. قطعات موسیقی نیز برای کتاب نوشته ایم که در حال اجرا هستند. موسیقی کنگره 60 سنگین و کلاسیک است به منظور رساندن پیام رهایی. موضوع بعدی پیش بینی ها کتاب 60 درجه است به همین خاطر من کتاب را تغییر ندادم و امیدوارم در آینده هیچ تغییری هم نکند. این کتاب برای خانواده ها نیز هست.
آنچه که امروز داریم انجام می دهیم و تحقیق می کنیم و در دانشگاه بریستول و برخی دیگر از دانشگاه های مطرح انجام می دهیم مستند بر مطالب مطرح شده در کتاب 60 درچه است.
روش صحیح درمان و کتاب 60 درجه حتی وضعیت بعضی از شهرها را تغییر داده و دیگران در خیابان های آن ها معتاد نیست. از سرقت ها بسیار کم شده است.
امیدوارم بتوانیم به کمک شما و مسئولین از مرزهای کشور خارج شویم و به دیگران کمک کنیم.


خیلی ممنونم که به صحبت های من گوش کردید.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .