English Version
English

الفـبای تندرسـتی

الفـبای تندرسـتی

سلام دوستان داوود هستم مسافر جونز‍‍

شروع سفر وزن ۹۶ کیلو مدت ۱۰ ماه و ۱۰ روز در لژیون تغذیه سالم " جونز " به راهنمایی آقا رضا سفر کردم الان هم با وزن ۷۵ کیلو و کاهش ۲۱ کیلو ، مدت ده روز هست که به دستان جناب آقای مهندس آزاد و رها هستم .

سپاسگذار جناب آقای مهندس هستم که پس از احیا و بازگشتم به زندگی با  متد درمانی DST و سپس لژیون تغذیه سالم ،سلامت جسمی و روانی مرا بازگرداندند تا بتوانم دیدم را نسبت به خودم و زندگی عوض کنم و‌ از راهنمای محترم که در این راه مرا یاری نمود صمیمانه سپاسگذارم.
درباره لژیون جونز شنیده بودم ولی هیچ‌ وقت احساس نمی کردم خودم هم به این مقوله نیازمندم و به خودم می گفتم من که اندامم خوب است ، مگه غذا خوردن هم لژیون می خواهد؟

خودم حواسم به خودم هست و نمی گذارم اضافه وزن بگیرم،تا اینکه از آقای مهندس شنیدم که گفتند شما از اضافه وزن تصویری ندارید وقتی می گویید ده کیلو یعنی یک کیسه برنج ده کیلویی که بایستی با این کیسه ها بخوابید راه بروید و زندگی‌ کنید و این شروع راه من شد که با دوکیسه برنج ده کیلویی حرکتم را آغاز کردم و امروز که این مقاله را می نویسم آن بار اضافی را زمین گذاشته ام .
رهایی از این اضافه بار احساس سرخوشی وصف ناپذیری را در من به وجود آورده که در روزمرگی های زندگی به خوبی آن را احساس می کنم در راه رفتن ، نشستن ، خوابیدن ، بیدارشدن ، ورزش کردن و یافتن لذت جوانی ...

یکی از نکات خوردن برنج با چنگال بود ،گرچه ‌در اوایل مثل بندبازی تازه کار بودم که می خواهد روی بند راه برود و‌گاها این را فراموش می کردم که از چنگال استفاده کنم .
چون من غذا را به سرعت تمام می خوردم و درست نمی جویدم و این خود معضلی بود در خوردن که عواقبش در آخر کار مشاهده نمودم ،در سرعت خوردن این خاطره را بگویم در جمع دوستان غذا که می خوردیم به محض اتمام‌غذا ، ظرف را که می خواستیم از روی سفره  برداریم ،دستمان می سوخت.
در ابتدا بر این باور بودم‌ که سفر سختی را شروع می کنم و از غذاهایی که دوست دارم بایستی خداحافظی کنم . این را بگویم من عاشق غذاهای فست فود و خوردن صبحانه ها یی بودم که اعتقاد داشتم بایستی سنگین خورد تا روزمرگی را سپری کنم و  علاوه بر آن چهار وعده غذایی و هله هوله خوری که در طی روز نیز داشتم و می گفتم فعالیتم زیاد است آن را می سوزانم .

با حرکت در مسیر رفته رفته و به آرامی ذائقه غذایی من عوض شد بدون آن که بخواهم مقاومت کنم ، یعنی از آن منابع مضر غذایی به سالم خوری رسیده بودم و وزن و سایز بدنی من تغییر کرد .
تغییر‌ را درعکس ها همه می بینند ولی خودم می دانم مهندس کاری کرد ه اند کارستان مگر می شود آن وسوسه سیری ناپذیر را این گونه رام کرد و بر آن مسلط شد ؟ همه جور غذایی حتی فست فود و بدون‌آنکه‌ چیزی را حذف کنم لاغر بشوم !

رسیدن به این تعادل در طی ده ماه صورت گرفت و رفته رفته این عادات بد غذابی رو به اعتدال نهاد ،خداوند را شاکر و سپاسگزارم که دوباره جوان شدم به لطف جناب آقای مهندس دژاکام و روش های‌ ابداعی ایشان که الحق دانشمند قرن برازنده ایشان است .
تایپ: مسافر داوود لژیون دهم
تنظیم و ارسال: مسافرحسـین لژیون یازدهم
مسافران نمایندگی تخــت جمـــشید شــیراز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .